sabato 6 maggio 2017

Happy Birthday to........me - coroczna lista życzeń

Za parę dni będę obchodzić moje 34 urodziny....... wcale nie mało, wiek zaczyna się powoli odczuwać. Jak Ci roku postanowiłam skomponować małą listę życzeń, podkreslam ze nie są to moje marzenia. Do marzeń dodałbym auto terenowe , podróż do San Francisco czy Maiami.  Jest to lista rzeczy dostepnych- możliwych na dzień dzisiejszy. Taka lista dla kogoś kto chce mi sprawić niespodziankę ale nie wie co mi kupić hahaha 😀.

1. Butów nigdy za wiele, uwielbiam je pod każdą postacią sandały, szpilki, balerinki i obuwie sportowe. Odkąd zostałam mamą buty na obcasie nie grały głównej roli w mojej garderobie , teraz dzieciaki podrosly więc przydała by się nową para szpileczek. Firma Ixos proponuje niezły wybór wygodnych butów ż dodatkiem tego "czegos4" co dodaje im charakteru. 








2. Nie potrafię wytłumaczyć wam dlaczego , ale od lat marzy mi się delikatny pierścionek wysadzany kamieniami.  Ponadczasowy prezent .






3. Ostatnio zrobiłam wielkie pożądki w mojej szafie, wreszcie zdobyłam się na to by wyrzucić rzeczy których już nie noszę. Reguła jest taka że jeśli czegoś nie ubrałam przez ostatnie dwa lata, to już zapewne tego nigdy nie ubiore. Kolorowa zwiewna sukienka zapewne godnie by zastąpiła stare ciuchy, To zapewne będzie hit na nadchodzące lato. 

4. Od jakiegoś czasu modne są cieniutkie bransoletki z wisiorkiem. Marzy mi się cała kolekcja 😊😊. Dobrze by też było zacząć kolekcję kultowej bransoletki Pandora. 







5. Na szyi Ciebie prezentują się naszyjniki ż delikatnym wisiorkiem, najlepiej by miał znaczenie i był krótki zaraz przy szyi.


5. Pobyt w Spa doceni każda kobieta. Ostatnio jestem ciągle zalatana, Nie mam na nic czasu i kręgosłup daje się we znaki po wielugodzinnej pracy. Dlatego chętnie pojechalabym na dwa , trzy dni w jakieś spokojne miejsce kojace ciało i duszę.




6. Must have każdej kobiety. Niestety moja skórzana kurtka powoli mnie opuszcza, więc przydała by się jej następczyni - koniecznie czarną i dopasowana.  


7. Na mojej liście nie może zabraknąć pedzli od Mac'a , chyba każda makeup artist o nich marzy. 



Na tym kończy się moja lista urodzinowych życzeń.  Nie pozostaje mi nic innego jak odliczać dni do urodzin i mieć nadzieję że moi bliscy tutaj zajrzą.  

Nessun commento:

Posta un commento