giovedì 14 gennaio 2016

zele do paznokci ---BRILLBIRD---- wysoka jakosc stylizacji paznokci





W poszukiwaniu nowych pomyslòw na stylizacje paznokci, trafilam na firme Brillbird.
Wysokiej jakości produkty zapakowane w bardzo eleganckie luksusowe opakowania. Poszłam więc na szkolenie by zapoznać się z ich żelami. Zakupiłam duża gamę kolorów, żeli,  pędzli, szablonów  i pilników.  Uwierzcie mi ze mój portfel odczuł ten zakup, produkty napewno nie należą do tanich. Pytanie czy są warte swojej ceny? Robie paznokcie od bardzo dawna i z ręką na sercu mogę polecić tą firmę stylistkà paznokci.  Żele mają odpowiednią gęstość, są bardzo wytrzymałe,  kolory nasycone nie wspominając o ich ogromnej gamie kolorów.  Osobiście zakupiłam wszystkie produkty z 30%zniżką,  bo w pełnej cenie myślę że są odrobinę za drogie. Jeśli zobaczmy opakowanie to już wiemy dlaczego 😅😉.
Na święta wszystkie moje klientki wybrały piękna czerwień C6 z dodatkiem niesamowitego złota D11-kolor niesamowity.

Jeśli szukacie granatu to polecam Brush&Go 11 , jest to seria napigmemtowanych żeli, która nie wymaga warstwy podkladowej ,nablyszczacza i nie ma warstwy dyspersyjnej. Po wysuszeniu w lampie paznokcie są gotowe. Brush&Go można użyć również do zdobień paznokci,idealnie się sprawdza przy cienkich liniach.  Jeśli szukacie tak modnego w tym roku antycznego różu, siegnijcie po numer C8, róż Barbie C23. Godne polecenia są również lakiery hybrydowe. Seria Hypnotic oferuje aż 24 kolory, lakiery utrzymują się na paznokciach do 3 tygodni.



Przejdźmy do ich niesamowitych pedzli- zrobione z wysokiej jakości włosia. Praca z tymi pędzelkami to prawdziwa przyjemność. Robi swoje tez piekne opakowanie wysadzane kamieniami Swarovski. Przecież  robienie paznokci to tez ma być przyjemność 😊.

Jesli chcecie zobaczyc filmik o pilnikach tutaj
filmik o pedzlach  tutaj
moj Kanal yt tutaj
Instagram tutaj
facebook  tutaj

o kontakt piszcie na beata.lottici@gmail.com
 

Nessun commento:

Posta un commento