venerdì 15 gennaio 2016

WSZYSTKIE KOSMETYKI W JEDNYM MIEJSCU?-- LANCOME ABSOLU AU NATUREL----


Długo nosiłam się z zakupem palety Lancome Absolu Voyager.  Za każdym razem kiedy leciałam samolotem brałam ja do ręki i odkładam spowrotem. Wreszcie się skusilam i po kilku miesięcy używania czuje się gotowa by wam o niej opowiedzieć.
Śmiało mogę powiedzieć że zestaw ten łączy piekne kosmetyki w jednym miejscu. Świetne dopasowane cienie , korektory, pomadki, tusz, kredki w eleganckim opakowaniu. . Mając tą paletę bez problemu możesz pozostawić w domu całą swoją kolekcję kosmetyków do makijażu,  i ruszyć na romantyczny weekend czy podróż służbową.
Paleta zawiera

  • świetny mini tusz Virtuose , który świetnie wydłuży i zagescil moje rzęsy. 
  •  2 kredki do oczu czarna i grafitową 
  • Róż do policzków który świetnie nadaje się jako rozświetlacz
  • Malutki puder w kompakcie który ujednolici twoja skore- ze względu na rozmiar trochę ciężko się go używa. 
  • Dwa odcienie korektora. Doskonale się sprawdzily jako primera do cieni.
  • 8  cieni do powiek które pozwolą na stworzenie wielu makijaży,  od dziennego po wieczorowy. Bardzo napigmemtowanych i długotrwałe.  
  • Pomadka i błyszczyk które uwielbiam za swój bardzo naturalny efekt i nawilżanie. 
  • Pędzelki i gabeczke 
filmik tutaj

przykladowe makijaze 


filmik z smokey eye  tutaj

 
makijaz podkreslajacy oko  here 
 
 
mozecie mnie znalesc na instagramie tutaj
o kontakt piszcie na beata.lottici@gmail.com
 

Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj
 
 
o kontak pisz na beata.lottici@gmail.com

Nessun commento:

Posta un commento