venerdì 8 gennaio 2016

My valentine wishes----- pomyslowe prezenty na walentynki-----

Witam was kochani!!!
Ten wpis będzie bardziej przeznacvzony dla was mezczyzn!!! To wy co roku borykacie się z dylematem : "co kupić na Walentynki mojej ukochanej?". Postaram się wam w tym pomòc, sama w Końcu jestem kobieta;-)).
Jeśli twoja kobieta się maluje to na pewno ucieszy sie z kosmetyków, kocha je każda z nas bez wyjątku. Oczywiście możecie kupić jej piękna perfumę, zestaw kosmetyków pod prysznic, zestaw SHINY albo JOYBOX. Mozecie tez kupic jej cos czego na pewno się nie będzie spodziewala, a co sprawi jej ogromna radosc
paleta cieni NAKED URBAN DACAY!!!!!!!!  Kazda kobieta ktora sie maluje o niej slyszala!!


perly z GUERLAIN.........nic dodac nic ujac. Piekne opakowanie, a zawartosc jeszcze wspanialsza

Okulary tez lubi każda z nas, tu musicie znać niestety model  który podoba się waszej dziewczynie /zonie. Z okularami jest o tyle problem ze nie każdemu pasują!! Te z TIFFANY OD DAWNA WPADLY MI W OKO


Dziś każda z nas chce mieć coś nietypowego, może to być bransoletka PANDORA. Nie ma dwóch takich samych, można sobie ja dopasować z czasem dokupując nowe czesci!!


Oczywiście kwiaty, świeczki, romantyczna kolacja, kino , i pobyt w Spa na pewno bardzo ucieszy twoja wybrankę


To zalezy od ciebie ile chcesz przeznaczyc by ja uszczesliwic.

Szukaj mnie na instagramie---  here
youtube---   here
facebook  --- here  

o kontakt piszcie na beata.lottici@gmail.com
POST NIE JEST SPONSOROWANY!!!!!!


Nessun commento:

Posta un commento