giovedì 18 febbraio 2016

Tusz do rzęs z olejkiem arganowym- Rimmel Wonderful





Zaczne od tego ze tą zloto- miedziana mascare podkradlam mojej mamie. Kupiła go na promocji w Acqua&sapone , po kilku tygodniowym używaniu postanowiłam tez go przetestować. Co obiecuje producent Maskara Rimmel Wonder`full z formułą wzbogaconą o olejek arganowy, który pozostawia piękne i odżywione rzęsy. Wyposażona została w elastyczną szczoteczkę, która perfekcyjnie dociera do każdego włoska i rozczesuje je. Produkt zwiększa objętość i pozostawia elastyczne rzęsy, bez grudek i obciążania. A oto moje spostrzezenia: Tusz do rzęs ma bardzo eleganckie opakowanie, wewnatrz kryje się silikonowa szczoteczka z cienkimi igiełkami. Konsystencja tuszu jest gładka, kremowa, dość rzadka, dobrze rozprowadza się po rzęsach. Moje rzęsy są zadkie i niezbyt długie, wiec od tuszu wymagam wiele. Wypróbowałam ich naprawdę sporo, i tylko nieliczne skradły moje serce.


 Posiadaczki długich rzęs będą z tego tuszu zadowolone, niestety u mnie dał tyko lekki naturalny efekt. Rimmel Wonderful to tusz wzbogacony olejkiem arganowym, który ładnie podkreślil moje oko, ale szału nie ma. Duży plus za to ze nie tworzy grudek i za to ze się nie osypuje w ciągu dnia. Dobry do codziennego użytku,ze względu na swoją cenę. Po kilku tygodniowym używaniu nie zauważyłam żadnej poprawy w moich rzęsach.
 
Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj


o kontak pisz na beata.lotti

Nessun commento:

Posta un commento