giovedì 18 febbraio 2016

szampon i odzywka do wlosow L'OCCITANTE EN PROVENCE z verbeny



Witam was ponownie!!
Od bardzo dawna zabieram się za ten wpis. Szampon i odżywkę L'Occitana de Provence  dostałam w któryms zakupionym Shinybox'ie. Zachęcająca buteleczka odrazu przykula moja uwagę,  tak też zachęcon wzięłam się za testowanie. No właśnie.....

co obiecuje producent

Bazowy składnik tego kosmetyku to wyciąg z organicznej werbeny z Korsyki. Wyciąg z liści werbeny znany jest z właściwości orzeźwiających i energetyzujących, oraz z pięknego cytrusowego zapachu. Na Korsyce, na południe od Bastii, na ziemi wybranej przez ojca pod uprawę cytryn, Albrecht von Keyserlingk hoduje aromatyczne rośliny, destyluje z nich olejki eteryczne i wody kwiatowe. Swojego drugiego zawodu nauczył się dzięki podróżom, lekturze i rozmowom z doświadczonymi destylatorami. Po dwudziestu pięciu latach twierdzi, że codziennie uczy się czegoś nowego. Dwa razy do roku, na początku lata i wczesną jesienią, destyluje organiczne wyciągi z werbeny dla L’OCCITANE. Albrecht opowiada o ich zapachu z prawdziwą pasją: „To najwspanialszy i najsubtelniejszy cytrusowy zapach jaki można sobie wyobrazić. Prawdziwie pyszna, ulotna świeżość. Jestem szczęściarzem, że mogę codziennie pracować wśród takich zapachów.” Wyciąg z liści werbeny znany jest z właściwości orzeźwiających i energetyzujących, oraz z pięknego cytrusowego zapachu. Działanie: Wyciąg z mięty pobudza skórę głowy, a delikatne nuty werbeny nadają włosom przyjemny, orzeźwiający zapach.


Jaj to jest w rzeczywistości.  Piękne opakowanie i cena sprawila ze miałam naprawdę wielkie oczekiwania od tych kosmetykow. Zaraz po otwarciu poczułam piękny zapach Verbeny,  który po kąpieli jeszcze długo pozostał w lazience.
Butelka ma oryginalne , ale mało praktyczne zamknięcie. Wygląda naprawdę  stylowo, niestety mały kapselek trudno się otwiera , w szczegolnosci wilgotnymi palcami. Przyznam że moje długie paznokcie ryzykowaly złamanie. ...
Szampon jest wydajny, wystarczy go nie wielka ilość by umyc włosy.  Nie można tego samego powiedzieć o odżywcze.  Na jedno mycie użyłam prawie połowę buteleczki, mimo to wciąż nie miałam uczucia nawilżania.  Jakbym wogole nie miała odżywki na włosach.  Po splukaniu było jeszcze gorzej, włosy były suche, ciężko się rozczesywaly. Przyznam że unikam odżywek i balsamów do włosów z silikonem,  a ta niestety je ma.


Skład jak dla mnie nie jest z najlepszych, barwniki, silikony, tea-laury sulfate to składniki których wole unikać!


O silikony che krążą różne opinie, co on właściwie robi! Ze względu na trudny do pokonania filtr, jaki tworzy na łusce włosa, silikon uniemożliwia przeniknięcie w głębsze partie włosów cennych dla nich substancji odżywczych,. Dodatkowo częste używanie produktów na bazie silikonów sprawia, że na włosach zalega coraz większa ich ilość, co objawia się nadmiernym ich obciążeniem oraz trudnością w układaniu. Jest też druga strona medalu-   Silikony w kosmetykach do włosów pełnią rolę ochronną przed słońcem, ale również przed ciepłem z prostownicy. Efekty ich użycia widać natychmiast, ponieważ wypełniają łuski zniszczonych włosów Po użyciu szamponu lub odżywki z silikonem niemal natychmiast zauważymy, że włosy stały się gładkie i miękkie w dotyku, łatwiej się rozczesują i błyszczą. Jest to tylko wrażenie,  włosy wcale nie są dobrze nawilzone, co zauważymy zaraz po ich umyciu.
 Wracając do szamponu i odżywki z O'Occitant di Provence, są to kosmetyki za drogie jak na swoją jakość.  Nie zauważyłam żadnej poprawy.  Myślę że na rynku możemy znalesc o wiele tańsze i lepsze kosmetyki do pielęgnacji włosów.


Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj


o kontak pisz na beata.lotti

Nessun commento:

Posta un commento