mercoledì 1 giugno 2016

Kosmetyki do zadan specjalnych!!!!!


Dzis wybrałam garstke kosmetyków które nadają się do specjalnych potrzeb- tak zwanych zadań specjalnych. Przydadzą się przed wielkim wyjściem jak wesele, na wiosnę,  przy chwilowych problemach ze skórą. 
Zaczynamy!!!!






LA ROCHE POSAY- EFFACLAR DUO - Krem eliminujący zmiany trądzikowe o podwójnym działaniu.
Krem znany już za swoje zbawienne działanie w walce z niedoskonałościami.  Producent obiecuje skuteczność juz po jednym działaniu,  ja się pod tym podpisuje. Zakupiłam go raz za poleceniem koleżanki,  był to okres kiedy miałam jakieś dziwne wypryski na skórze.  Posmarowalam twarz kremem na noc, i następnego ranka widziałam dużą poprawę . Nie tylko zapobiega powstawaniu wyprysków, w tym samym czasie pomaga w gojeniu się "blizn"po wypryski chyba,  świetnie nawilża, nie podrażnia skóry,  ma bardzo delikatny zapach.
Warty swojen ceny, naprawdę bardzo wydajny.




VICHY DEODORANT ANTI- TRANSPIRANT 48H
Zawiera substancje czynne - mikronizowane sole aluminium, działające bezpośrednio na ujścia gruczołów potowych. Przeciwdziała nadmiernemu poceniu oraz brzydkiemu zapachowi. Hipoalergiczny. Zawiera Wodę Termalną z Vichy. Bez alkoholu.
Jestem mu wierna od lat. Zawsze, gdy kupię dezodorant z innej firmy, to szybko wracam do Vichy z "podkulonym ogonem". Rewelacyjny produkt. Polecam każdemu



NATURAL ANTIOXIDANTS HAIR SERUM COLWAY
Olej do włosów ma naprawdę piękny zapach, w swoim składzie zawiera olej arganowy i olej z kiełków pszenicy. Ten kosmety zdobył nie tylko moje zaufanie ale i moje córeczki.  Piękne wygładza włosy i ułatwia rozczesywanie. Nie obciąża włosów,  zapobiega ich plataniu. Stosuje go na mokre, suche włosy,  czasem dodaje kilka kropel do maseczek.



NATURAL KAPSULKI ANTI-AGE COLWAY

Kapsułki to prawdziwa rewolucja, nigdy wcześniej nie próbowałam czegoś takiego. Malutkie rybki kryją w sobie bombę witaminowa: kolagen, oleje pozyskane metodą Co2, fluid z żywicy drzewa guggulu, fluid z kwiatów szałwi,  fluid z rokitnika, fluid z nasion róży,  fluid z pestek granatu, fluid z wiesiołka,  fluid z naSion Chia,  fluid z otrębow pszennych. Zanim zakupiłam pełne opakowanie wypróbowałam jedna rybkę.  Ma specyficzny zapach ziół,  kolor ciemnego brązu.  Szybko się wchlania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.  Rano budze się ze skórą odżywioną,  napiętą lśniącą.  Używam tego produktu na specjalne okazje.  Powoduje że moja twarz wygląda na kilka lat młodziej.

ANTI AGE LIFTINGUJACE- NAWILZAJACE SERUM POD OCZY
Ten malutki niewinny flakonik kryje w sobie świetny zel pod oczy. Moja skora widocznie poprawiła swój stan, jest bardziej napięta i odżywiona.  Zawiera w swoim składzie kolagen pochodzenia rybiego, czerwone mikroalgi Kappaphyvus alvarezii, kwas hialuronowy, Eyeseryl. Lubie go za jego bardzo delikatna konsystencję,  szybko się wchłania,  nie podrażnia skóry, rozświetla okolice oczu i świetnie się nadaje pod makijaż.




SUPER BB SKIN 79

Ten BB cream nalezy do najlepszych jakie probowalam - mozecie o nim poczytac tutaj   na zywo tutaj



KREM DO RAK HYDRO COLWAY
Odpowiednio nawilzone dłonie to dla mnie podstawa. Ostanimi czasy remont w domu spowodował ze moje dłonie bardzo ucierpiały i potrzebowały czegoś naprawdę skutecznego. Moja mama dala mi swój krem do rąk,  obiecując złote góry.  Oczywiście pode szłam  do tego bardzo sceptycznie ale po pierwszym użyciu zostałam oczarowana. Krem przynosi natychmiastowa ulgę suchym i podraznionym dloniom.  Głęboko nawilża i zabezpieczątki skórę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnetrzych- tak jakby tworzył film ochronny. Szybko się wchlania. Mój mąż nie jest zwolennikiem kosmetyków,  pracuje przy komputerze wiec ma delikatna skórę.  Wystarczył tylko jeden dzień pracy na tarasie by skóra zrobiła się szorstka, sucha i czerwona. Wystarczyła tylko jedna aplikacja kremu Hydro by przywrócić skórze odpowiednie nawilżanie. Od tamtego dnia przekonał się do skuteczności kosmetykow Colway.



BALSAM DO UST COLWAY LIP CARE
Pomadka z kolagenem świetnie się sprawdzi do wszystkiego. Praktycznie mam tą pomadke w każdym pokoju, w każdej torebce i w  aucie. Świetnie wygladza i nawilża usta. Przynosi naprawdę natychmiastowa ulgę. Używam go rownierz pod nosek moich dzieci,   kiedy jest podrazniony przy przeziębieniu.



LIRENE RAJSTOPY W SPRAYU-
Wiecej o nich czytaj tutaj  test na zywo  tutaj
Kiedy za oknem swieci pierwsze słońce i temperatury nagle się podnoszą,  chcemy szybko zrzucić długie spodnie i zamienić je na spodenki. Niestety blade nogi , widoczne naczynka powodują że z tego rezygnujemy.  Rajstopy w sprayu to doskonałe rozwiązanie zanim nasze nogi sie  nie opalà.

kosmetyki colway mozecie kupic na stronie

Nessun commento:

Posta un commento