domenica 12 giugno 2016

Paleta z charakterem -Zoeva -Cocoa Blend- selected with love



Z każdym dniem zaopatrz moją kolekcje cieni do powiek. Od dawna szukałam czegoś nowego, innego, z charakterem. Kiedy zobaczyłam paletę cieni Coca Blend nie mogłam się powstrzymać, odrazu wyladowala w moim internetowym koszyku. We Włoszech produkty Zoeva można dostać tylko online.
Kiedy dostarczono mi paczkę ręce aż trzesly  mi się z niecierpliwości.

Paleta ma wspaniałe opakowanie, inspirowane tabliczka czekolady, dopracowane w kadym szczególe. Zawiera 10 mocno napigmentowanych cieni, każdy z nich zawiera 1.5 g. Kolory zdecydowsne wspaniałe się sprawdzą do okazjonalnych makijazy, wesele, andrzejki,  sylwester.
Z matowych odcieni natomiast można stworzyć makijaże delikatne na codzień. Bez parabenów za to wzbogacone cenna witamina E


Bitter Start- matowy mleczny , jasny beż. Doskonały do wyrównania kolorytu całej powieki, do kącika oka i pod Łuk brwiowy.
Sweter End- połyskuje złotem z odrobiną Lili.
Wam Notes- mój ulubiony z tej palety. Najlepiej napigmentowanych cień z całej palety. To ten cień sprawił że zdecydowałam się na tą paletę.  Opalizujące wiśnia- miedź. ...Wspaniałe się Blenduje.
Subtle Blend- ciemny połyskujące brąz w ciepłym odcieniu.

Baean Arę White- ciemny, przygaszony, matowy.  Wspaniały by dodać głębi spojrzeniu, sprawdził się też do kresek .
Pure Ganache- piękny odcień zlota, doskonale się sprawdzi na wieczorowy makijaż.
Substitute for love- kolor ciepły , matowy, używam go na górną powiekę. Odcień przygaszonego karmel
Freshly Toasted- ciemniejsza wersja poprzedniego cienia. Wspaniałe razem współgrają. Doskonale się nadaje na zewnetrzych kącik oka , ale i na górną powiekę.
Infusion- złamana czerń.  Chłodny cień z delikatnymi drobinkami złota.
Delicate Acidity- piękny przygaszony fiolet.

Cienie bardzo trwałe,  nie osypuje się,  nie rolują się,  z latwoscią się blendują.

Nessun commento:

Posta un commento