venerdì 24 giugno 2016

Kobieta i chroniczny brak czasu


Od kilku tygodni cierpię z powodu chronicznego braku czasu. To właśnie z tego powodu na blogu nie pojawiały się ostatnio nowe wpisy.
Wieczorem padam z nóg,  obok łóżka stos książek które czekają na swoją kolej. Codziennie obiecuje ze wreszcie zabiorę się za czytanie, niestety kiedy kładę się do łóżka oczy odmawiają mi posłuszeństwa. Nie jestem jedyną mamą, która pracje,  studiuje i zajmuje się domem. Kobiety w dzisiejszych czasach mają o wiele więcej na głowie niż mężczyźni.
Moja mama osttanio powtarza mi ze muszę trochę przystosować , koleżanki skarżą się ze nie mam na nie czasu a mąż (jak to facet) uważa że najwięcej robi on. Taka już rola nas kobiet w dzisiejszych czasach , musimy być piekne, interesujące,  odpowiedzialne, niezależne,  zadbane. Tylko jakoś czasu mało na to by pójść do pracy, zrobić zakupy, zająć się domem, pójść do fryzjera, posprzątać,  poczytać ciekawą książkę  by mieć potem o czym porozmawiać......

Nessun commento:

Posta un commento