martedì 10 maggio 2016

Najszczesliwszy okres w moim zyciu- jak cieszyć się zyciem

Dzisiejszy wpis będzie należał do tych bardzo osobistych. Dziś spojrzałam na siebie w lustrze. To była tylko chwila, ale w tym właśnie momencie zdałam sobie sprawę jak bardzo jestem szczęśliwa.  Są dni w których ze zmęczenia nie mogę zwlec  się z łóżka, są dni kiedy nie mam dla siebie nawet pięciu minut. Szkoła,  dzieci,  praca, dom zajmują mi każda wolną chwilę. Jednak kiedy wieczorem kładę się spać czuje się spełniona,  szczęśliwa,  spokojna. To najszczesliwszy okres w moim życiu! !! Mam wokół wspaniałą rodzinę,  kochającego męża,  dzieci spokojnie śpią w swoich łóżkach, spełniam się zawodowo. Wiem ze wkrótce  dzieci podrosna a wraz z tym zaczną się nie przespane noce i zmartwienia. Przyjdą dni w których będzie trzeba zmierzyć się z chorobami, śmiercią bliskich. Przyjdą dni w których braknie sił na jazdę  na rowerze, zastąpi je długie wyczekiwanie u doktora.
Jednak jeszcze nie teraz!!! Teraz jestem szczęśliwa,  i nie mogę prosić o więcej! !!

Nessun commento:

Posta un commento