martedì 3 maggio 2016

Na wasze życzenie zrobiłam listę...... Happy BIRTHDAY TO MEEE

HAPPY BIRTHDAY TO MEEEEEE


Szybkim krokiem zbliża się dzień moich urodzin, postanowiłam ze napisze sobie listę rzeczy które chciałabym dostać! To tak bardziej dla innych, gdyby chcieli zrobić mi prezent hhahahhaa. Mój mąż juz mi zapowiedział ze mam szykować bagaże, bo szykuje się romantyczny weekend we dwoje. Nie wiem gdzie i to jest najfajniejsze . To kolejny rok  , kiedy na moje urodziny wyjerzamy by zwiedzić nowe miejsca. Odwiedziliśmy ju Budapeszt, Pragę,  Londyn, Paryż,  Girone i piękna Barcelonę.


Od jakiegoś czasu poluje na branzoletke Pandora



Jeśli chodzi o cienie do powiek to od dawna marzy mi się paleta cieni Urban Dacay, ( sklep Sephira albo Dauglas) jedynka to chyba wciąż najlepsza paleta!!

Marzenie każdej kobiety Meteorite Guearlain (sklep Sephora , Dauglas i online)

Zestaw pędzli z Mac albo Zoeva ..(dostępne w internecie na stronie Dauglas)
.


Oczywiście torebeczka z Michela Kors

Szpileczki zawsze mile widziane

Wciąż modna torebka z frezlami 

Taki gorset che mieć każda kobieta





No i mój wymarzony Apple....
To by było na tyle w tym roku!!!

Nessun commento:

Posta un commento