domenica 14 febbraio 2016

Podkład trwały i dobrze kryjący - SMASHBOX STUDIO SKIN! !


Dzis chciałabym opisać wam moje wrazenia po użyciu podkładu SMASHBOX studio skin 15 hour.  Miałam okazję używać go ostatnimi czasy. Na moim kanale juz jest dostępny filmik z testem na żywo!
Zacznijmy od tego ze jest to podkład beztluszczowy tak zwany Oil free, jego formula jest na bazie wody. Juz w pierwszej chwili jego rozprowadzania możemy zauważyć jego delikatna konsystencję.
Nie ściera się za co musze dać duży plus- naprawdę nie brudzi ubrań.
Smashbox ładnie matuje buzię , u mnie nawet do 7 godzin-musze go jeszcze wypróbować w lato. Kryje dobrze, dodając podkładu możecie dojść do prawie całkowitego krycia.
Rozprowadza się bardzo łatwo,  po chwili wogole go nie czuć na skórze, miałam wrażenie jakbym nałożyła dobry BB cream.

Koszt 43 euro za 30 ml. Moja opinia jest bardzo pozytywna ale myślę że za ta cene wymaga się czegoś więcej.  Polecam kupić na jakiejś promocji!!
Ostrzeżenie - trzymać z daleka od oczu!!!
Bardzo wygodny dozator!!


Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj


o kontak pisz na beata.lotti

Nessun commento:

Posta un commento