venerdì 26 febbraio 2016

Szablony do paznokci których nie polecam -Laif Sergey

Miałam ostatnio straszne urwanie głowy,  zapomniałam z tego wszystkiego dokupić sobie brakującego materiału do robienia paznokci. Byłam zajęta wiec poprosiłam mamę by podskoczyla do sklepu dla kosmetyczek i kupiła mi szablony do przedłużenia paznokci.  Zależało mi na czasie wiec było mi wszystko obojętne.  Sprzedawczyni doradziła mojej mamie wspaniałe nowe szablony z firmy Laifnail . Zapowiadały się fajnie, plastikowe, przezroczyste bardzo fajny nowoczesny design.




Łatwe do nałożenia na paznokcie , same układają sie w odpowiednią formę ze względu na sztywny plastik. Niestety minusem jest to ze ciężko jest regulować krzywa, wycinanie nożyczkami jest utrudnione. Dało by się to wszystko wybaczy gdyby nie to ze po kilku sekundach się otwierają.  Klej wogole się nie trzyma, co sprawia że szablony się otwierają. Próbowałam na wszelkie możliwe sposoby, żaden się nie sprawdził.  

Absolutnie odradzam wszystkim szablony Laifnail . 

Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj

Nessun commento:

Posta un commento