venerdì 19 febbraio 2016

Trunki - walizka i zabawka w jednym!!!!


Walizkę Trunki dostała moja córeczka na 3 urodziny od babci. Nie była to niespodzianka, raczej prezent na życzenie. Po raz pieszy widziałam ja na lotnisku, samolot był opóźniony, moja córeczka strasznie się nudzila. Zauważyłam wtedy dwoje malutkich dzieci, wspaniałe się bawili. Jedno siedziało na torbie a drugie ja ciaglo ,  i tak na zmianę.  Wtedy postanowiłam ze musze ja kupić moim dzieciakom. Często podróżujemy, i ta zabawka wreszcie rozwiązała  problem czekania na lotnisku. Zabawne formy, cudowne kolory każde dziecko znajdzie coś dla siebie. Nie jest tania, koszt około od 35-50 euro, ale napewno warta swojej ceny. Znalszlam wiele promocji na amazonie. Moje dzieci ją poprostu uwielbiają. 

Wymiary 46 x 21.5 x 31 cm; 1.6 Kg    pozwolą bezproblemowo zabrać ją ze sobą nawet Wizzairem i Rayanairem.  Można ją ciągnąć i nosić w ręce.  Bardzo wytrzymała,  bez problemu unosi ciężar moich dzieci, a nie jest on mały.  Kółka, zapięcie,  stelarz wszystko bardzo solidne. Przeszła wszelkiego rodzaju testy, schody, upadki itp.nie odniosła żadnych obrażeń.  46 x 21.5 x 31 cm; 1.6kg. Po 2 latach i wielu podróżach wciąż jest w doskonałym stanie. Polecam każdemu kto ma dzieci. Świetnie się sprawdzi nie tylko dla maluszków,  ale i dla starszych dzieci!!
Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj
 

2 commenti:

  1. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    RispondiElimina
  2. Faktycznie takie walizki dla dzieci są fajne, ale niestety nie wiem jak to może służyć jako zabawka. Dla moich dzieciaków teraz najlepszą zabawką są klocki https://modino.pl/klocki-clemmy i jak najbardziej sprawdzają się one znakomicie.

    RispondiElimina