venerdì 12 febbraio 2016

Przepis na pyszne Włoskie Tiramisu


Nie znam osoby która nie lubiła by  Tiramisu. Kremowy desser rozpływa się w ustach .  Mój przepis wzięłam od Włoszki która robiła najlepsze tiramisù na świecie.  Jak nazwa wskazuje Tira mi su - podnieś mnie ☺😊no i mnie ten desser podnosi na duchu. Odkąd Odkryłam ze nie toleruje lattosy używam specjalnegi mascarpone .
Potrzebne ci bedzie;

  • 5 jajek
  • 500 gram mascarpone
  • 5 łyżek cukru
  • Filiżanka kawy
  • Ciastka, najlepsze są herbatniki
  • Szczypta soli
  • Cacao gorzkie do posypania
Odziel białka od żółtek.  Do żółtek dodaj cukier i wymieszaj, dodaj mascarpone. Zaparzania kawę. 
Ciasta zamocz w kawie i uluz w pojemniku w którym będzie tiramisù.  Nie rozmocz ich za bardzo.
W osobnej misce ubij białka ze szczypta soli. Dodaj białka do reszty i delikatnie wymieszaj z dołu do góry!  Wlej połowę masy na ciastka, na górę drugą warstwę ciastek i znowu   krem z mascarpone. Wloz do lodówki na minimum 2-3 godziny. Przed podaniem posyp kakaem . 
Buon Apettito 

Nessun commento:

Posta un commento