venerdì 15 gennaio 2016

Dlaczego warto kupic zelazko ze stacja parowa- żelazko Rowenta Perfect steam


Wiele kobiet nienawidzi prasowania, no bo co tu można lubic,  stoisz godzinami przy desce i mozolnie prasujesz ubrania. Wielokrotnie bez żadnego rezultatu bo zagięcia wciąż wracają,  albo co jeszcze gorsze z przypaloną ulubiona bluzka.
Uwierzcie mi prasowanie może być przyjemne. Wystarczy zaopatrzyć się z żelazko ze stacją pary. Nie jest to mały koszt, ale komfort prasowania gwarantowany.
Kilka miesięcy temu skusilam się na nowe żelazko Rowenta Perfect Steam Dg8560. Długo chodziłam i szukałam godnego zastępcy mojego wcześniejszego żelazka parowego.
 Jak dokonać wyboru przy zakupie zelazka parowego??

  • Zwróć uwagę na moc- jeśli przekracza 2000W , żelazko szybciej się będzie nagrzewa,  studzic, i tworzyć parę
  • Para - jeśli wytwarza ponad 50g/min to bardzo ułatwi i przyspieszy wasze pradowanie. Osobiście prasuje pościel złożona kilka razy- i to w zupełności wystarcza by była idealnie gładka.  
  • Zbiornik wody, jeśli jest mały musimy cały czas dolać wody. 
  • Długość kabla
Moje żelazko jest ekologiczne i bardzo łatwe w obsłudze.  Pozwala mi na szybkie i sprawne prasowanie i perfekcyjne efekty. Duży plus za system Eco.
Nagrzewa się w nie całe 2 minuty, doskonale wyprofilowana końcówka która pozwala mi prasować idealnie koszule mojego męża.   Duży plus za system antywapienny ,ograniczający osadzanie się kamienia.  

Oczywiście nie mogę nie wspomnieć o wysokiej jakości laserowo utwardzonej, polerowanej stopie ze stali nierdzewnej,  która zapewnia doskonały poślizg i jest delikatna dla tkanin.





P.s pamiętajcie że deska powinna być metalowa z dziurami by pozwoliły parze swobodnie przepływa przez tkaninę.  


Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj
 
 
o kontak pisz na beata.lottici@gmail.com

Nessun commento:

Posta un commento