martedì 12 gennaio 2016

Wakacje we Wloszech kilka cennych rad!!! Cześć 1



Witam ponownie!!
Kto mnie śledzi na yt wie ze mieszkam w Itali, w przepięknym malowniczym miejscu otoczonym gorami i jeziorem. Przyjechałam do Wloch bez zamiaru by tu zostać,  miało być tylko na kilka miesięcy, zostałam na 12 lat. Po takim czasie czuje ze tu jest moje miejsce, tu jest mój dom.
Jeśli  wybierasz sie do do Wloch na wakacje, na weekend, na narty moj to moje rady mogą ci się przydać.
Maj, czerwiec, wrzesień i październik to najlepsze miesiące na zwiedzanie miasta i zabytków.  Nie jest jeszcze za bardzo gorąca i nie ma strasznych tłumów. Jeśli planujesz wakacje to wybierz czerwiec lub lipiec. Morze jest ciepłe,  piękna pogoda i brak tłumów,  ale co najważniejsze hotele i restauracje mają przystępne ceny. Odradzam sierpień ze względu na swoje wygórowane ceny i straszne tłoki. Jeśli chodzi o miejsce to już sami musicie wybrać,  Sardegna , Sycylia, Puglia, Liguria  wszystkie miasta mają plusy i minusy. Osobiście polecam bardzo Lecce- Otranto, Torre del Orso,Liguria, Milano Marittima, piekne morze, piaszczyste plaże i pyszne jedzenie, no i przystępne ceny. Sardegna i Sycylia są naprawdę piękne ale o wiele droższe. Nie można nie wspomnieć o pieknej Toskanii! !!!!
Mozecie mnie znalesc na instagramie


Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj
 
 
o kontak pisz na beata.lottici@gmail.com


O kontakt  piszcie na beata.lottici@gmail.com


Nessun commento:

Posta un commento