martedì 6 giugno 2017

Paleta cieni Zoeva En Taupe- Jedna paleta i wiele mozliwosci.



Moja przygoda z cieniami Zoeva zaczęła się zaledwie rok temu, kiedy zakupiłam pierwszą paletę cieni Cocoa Blend . E chwili obecnej to jedna z moich ulubionych palet cieni ze względu na jej trwałość, kompletność i pigmentację.







Po dość dłużej przerwie przyszedł czas na coś nowego, wybrałam paletę Zoeva En Taupe. Wyjątkowa paleta 10 cieni inspirowana materiałami i kamieniami szlachetnymi. Skusiłam się na nią ze względu na na ciepłe i zimne odcienie brązu i beżu. Bardzo kusił mnie cień o  nazwie  Handmade , który wydawał mi się delikatnym różem, którego akurat szukałam na zbliżający się okres ślubny.


W palecie znajdziemy 10 cieni, 3 błyszczące, 2 opalizujące i niestety tylko 4 cienie matowe. Napiszę niestety bo kiedy kupuję nową paletę to właśnie na matach zależy mi najbardziej, bo to właśnie na nich buduje większość moich makijazy.




 


Kiedy przypatrzymy się z bliska na odcienie , obrazu widzimy że to typowa chłodna paleta. Cień który mnie zawiódł to wyżej wymieniony HANDMADE , opalizujący pastelowy róż. Lubię efekt uzuskany po zmieszaniu Hour by Hour ż Gallery, świetnie podnosi optycznie moją opadajacą powiekę .
 
 
Stitch by Stitch to matowy bez, neutralny odcień. Miałam nadzieję że będzie doskonale się nadawał na cała powiekę, niestety jak dla mnie jest za jasny.
Outline to jeden z moich ulubionych cieni w tej palecie, wspaniała pigmentacja, błyszczący ciepły brąz doskonale się sprawdza nawet jako protagonista w makijażu.
Paletę polecam osobą które nie szaleją z  mieszaniem kolorów, które do makijażu lubią używać jeden maksimum dwa cienie.  Nie polecam jej napewno tym z was ktorzy lubią łączyć ze sobą różne odcienie. Kolory łączą się że sobą tworząc jedną plamę, zalewają się że sobą przez co makijaż jest mało wymiarowy.   Sprawdzi się dla osób które lubią delikatne dzienne makijaże.
 
 
 
A wy ktàrà paletkè Zoeva polecacie???Macie juz w swojej kolekcji EN TAUPE??
Zapraszam na mòj filmik o paletkach Zoeva- tutaj

Nessun commento:

Posta un commento