martedì 1 dicembre 2015

GDANSK ZIMOWA PORA- HOTEL GOLDEN TULIP



Jak wam obiecalam, opisze moje coroczne wypady do Gdanska. Trochę mi to zajelo, wiem!! Pierwszy raz do Gdańska, zimowa pora, wybrałam się za namowa mojego meza, 3 lata temu. Znalezlismy tanie bilety na samolot, wiec postanowiliśmy ze należy nam się kilka dni urlopu. Mój maż chciał zobaczyć Polskie morze zima. Liczył na duża ilosc śniegu, i bardzo niskie temperatury. Śniegu nie bylo wcale, ale na zewnątrz temperatura siegala -15 °C.
Zarezerwowaliśmy prze Booking apartament, w nowo wybudowanych hotelu Golden Tulip. Musze przyznać ze spelnil wszystkie nasze oczekiwania. Duży, przestronny, bardzo czysty  hotel posiada bardzo dogodną lokalizację — blisko plaży i w niedalekiej odległości od gdańskiego Starego Miasta. Restauracja oferuje wspaniale, wykwintne dania, można się tez zrelaksować w centrum wellness i spa, które oferuje basen dla dzieci i dorosłych, jacuzzi, łaźnie parowe i sauny. Zachwycił mnie tez plac zabaw na zewnątrz i pokòj zabaw wewnątrz. Moja còreczka byla zachwycona ,kiedy jednego popołudnia zostały zorganizowane zabawy z balonami i baby sitter malowała wszystkie dzieci.
Gdańsk zima ma swój magiczny urok, szum morza i klimat zblizajacych się Świat! Uwielbiam puste plaże,  szum fal, nawet powietrze ma inny zapach i ta bloga cisza. Spacery po białej plaży, na powietrzu nasyconym jodem, mają zdrowotną moc i pozwolą odetchnąć od codziennych stresów. Liczne restauracje i bary, rozgrzeją cie Polskimi przysmakami. Kiedyś myslalam ze zima nie ma czego szukac nad morzem, dziś wiem ze tak nie jest, Baltyk ma naprawdę wiele do zaoferowania
.






 
 

 
 
 
 

 
BLOG NIE JEST SPONSOROWANY!!!!!!!
O KONTAK PISZCIE NA beata.lottici@gmail.com
mozecie mnie znalesc na INSTAGRAMIE here I NA YOUTUBIE  here




Nessun commento:

Posta un commento