mercoledì 2 dicembre 2015

Lista Swiatecznych zyczen- pomysly na prezenty!!


Do Świat Bożego Narodzenia jest jeszcze sporo czasu, wiec postanowilam rozejrzeć się po sklepach. Szukalam prezentów dla calej rodziny, ale i dla mnie.... Wiecie jak to jest, wracasz do domu i mòwisz mezowi- ale piękna torebkę widziałam, bardzo by mi się przydala!! Albo dzielisz się moim wpisem z najbliższymi, komentując co wpadło ci w oko! Czasmai szczesciu trzeba pomòc, mam tu na myśli naszych biednych mezczyzn, którzy nie maja pojęcia co nam się podoba!!!

Na pierwszym miejscu wybrałam coś bardzo kosztownego, ale jak się marzy to na calego ;-)
Niestety nie sadze ze taki znajdę pod choinka, Mikołaj Musiał by wydać ponad 5.000 zl!!!



Wiec by Mikolaj mial wybor, postanowilam obnizyc loty ;-)


Bizuteri z PANDORA nie musze wam przedstawiac, ucieszy kazda kobiete!!


 
Ròwnierz torebka na codzien ucieszy kazda kobiete  LIU JO COLECTION

Plaszczyki z kozuszkiem sa bardzo modne w tym sezonie, nawet fdziesiaty w szafie ucieszy!!!
 
 
Zestaw dla mnie, boski!!
 
 
Zara ma swietne narzuty
 
 
Ròwnierz ten z STRADIVARIUS mi sie spodobal
 


Niestety zdjecie wyszlo nie najlepiej, na zywo kamizelka prezentuje sie cudnie GUESS
 
Koszula ZARA juz wisi w mojej szafie, natomist szal jak najbardziej by sie przydal.

 
Jedna juz mam ale nie w takim kolorze Calvin Klein Colection
 
Czyz nie sa piekne? Torebe4czka tez sliczna ZARA
 
MAX&Co poprostu ponadczasowa


Rownierz ZARA proponuje male torebeczki, od koloru do wyboru
 
Zawsze chcialam miec taka czapuche z wielkim pomponem BRUNO CARLO
 

BRUNO CARLO
 


Jest co wybierac, dla kazdego cos pieknego!

 


Mydelko w kazdej mozliwej formie i kolorze


Kolekcja MILLEFIORI jest zachwycajaca- uwielbiam ich zapachy do domu!


Swietny prezent- pachnacy spray do zelazka
 




Panie i Panowie oto kolekcja SWAROVSKI- J'taime





Produkty FOSSIL sa naprawde dobrze zrobione,
 

Swiat oszalal na punkcie O BAG

 
 
 
Sukienka MANGO
 
 
Pochete na wielkie wyjscie Mango
 
 
 
POST NIE JEST SPONSOROWANY!!!!!!!!!!!
O kontakt piszcie na beata.lottici@gmail.com
 
szukajcie mnie na instagramie tutaj i na youtubie tutaj

1 commento: