lunedì 31 luglio 2017

Kilka nowości w mojej szafie - haul na promocjach we Włoszech



Uwielbiam lipiec Ze względu na letnie wyprzedaże.  CI z was którzy mnie śledzą na youtubie mieli już okazję zobaczyć filmik o wszystkich nowościach w mojej szafie. Oczywiście na tym moje zakupowe szaleństwo się nie skończyło. W tym roku jechałam na slepo, bez wcześniejszego przygotowania. Szukałam czegoś wygodnego, praktycznego, nie drogiego  ale z fantazją .
Kiedy weszłam do Zary to nie wiedziałam na co się zdecydować, do przymieżalni szłam obładowana ciuchami.  Sprzedawczyni musiała mi podzielić ubrania na dwie części bo za jednym razem można przymierzyć tylko 6 rzeczy !!!!
Po większej selekcji zdecydowałam się na piękny kombinezon w kwiaty. Szerokie rękawy , krótkie spodenki, wiązanie e pasie i dekolt Z tyłu odrazu przypadł mi do gustu.



Drugim sklepem który jest zawsze na mojej liście  jest Intimissimi.  Wygodna koszula / sukienka w kolorze granatowym, można ją nosić samą jak i do spodni.


Sukienka z bawełny TANK , wygodna do pracy i na zakupy .


Sukienkę Koralline dostałam od męża na naszą rocznicę. 


Kamizelka skorzano/ zamszową kupiłam w salonie w którym pracuje  


Spodnie w kolorze kwiaty Zara 




Bielizna INTIMISSIMI 


Jeśli chcecie zobaczyć więcej i poznać ceny zaglądnijcie na mój kanał yt Kliknij tutaj

Nessun commento:

Posta un commento