sabato 29 luglio 2017

OOTD !! Granatowy kombinezon - stylizacja na każdą okazję




 Kombinezon to ostatnio prawdziwy hit, sama mam do nich słabość więc w mojej szafie mam ich już kilka . W mojej kolekcji jest jeden czarny, czerwony, w kwiaty , jeden z długim rękawem, z krótkim, z rozkloszowanym.
W dzisiejszej stylizacji postawilam na granat , który nigdy nie wychodzi z mody. Uwielbiam jak podkreśla moje krzształty bez zbytniego ograniczenia ruchów.  Jest naprawdę wygodny, elegancki i powoduje że czuję się sexy.  Wszyte łańcuszki dodają mu drapieżnego charakteru , a otwór na plecach seksapilu.
Połączony ze szpilkami staje się bardzo elegancki, natomiast  z płaskimi  sandałkami staje się odpowiedni na każdą okazję.












Kombinezon - Zara

Torebka - Tommy Hilfiger

Zegarek - Daniel Wellington 

Sandałki - Pollini

Bransoletki  - ręcznie wykonane z naturalnych kamieni 














Nessun commento:

Posta un commento