martedì 4 luglio 2017

Pielęgnacja włosów latem - jak je chronić przed czynnikami zewnętrznymi




Każda z nas uwielbia słońce, wylegiwanie się na plaży, kąpiele w morzu i w basenie. Niestety słońce sprawia że włosy płowieją , robią się suche przez co zaczynają się łamać. Moje włosy są cienkie , jasne i bardzo delikatne, więc w okresie letnim potrzebują specjalnej pielegnacji.
Od maja do września przestaje rozjaśniać włosy, robi to za mnie słońce. Kiedyś robiłam pasemka co dwa /trzy miesiące, teraz odstawiam wszelkie farbowanie na cały okres wakacyjny. Dzięki temu moje włosy nie stają się suche jak siano, mniej się puszą i łamią.


W okresie letnim zmieniam też kosmetyki , wybieram cięższe odżywki które świetnie dociążają moje włosy. Przynajmniej raz w tygodniu nakładam olej ( lniany, kokosowy, arganowy lub z oliwek ) na włosy i pozostawiam na kilka godzin.


Kiedy za oknem temperatura przekracza 30°C  stawiam na wygodę , pletę często warkocze,  robię fikaśne kucyki co pozwala mi na odstawienie suszarki i prostownicy. Jesli chcesz zobaczyc wiecej fryzur Kliknij tutaj Kiedy już jednak suszę włosy sięgam po sera , które pełnią rolę termoochrony w trakcie stylizacji . Dzięki nim włosy stają się bardziej elastyczne i błyszczące . Nakładam je również przed opalaniem czy kąpielą w basenie . Silikon tworzy na włosach nieprzepuszczalną powłokę, która chroni je przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi . Świetnie sprawdzą się też kosmetyki termoochronne , tworzą one cienki film zabezpieczający na włosach. Wy jakich kosmetyków używacie w lato??

2 commenti:

  1. Juz od roku przez caly rok....myje wlosy szarym mydlem....a do plukania uzywam tylko ocet jablkowy z woda...wlosy sa super miekkie i blyszczace....poprawa znaczaca....tylko ze Ja juz od 5 lat przestalam farbowac wlosy.....pozdrawiam goraco...buziaki....sei super

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Muszę spróbować. A jak potem ż zapachem?włosy pachną octem ??

      Elimina