lunedì 11 aprile 2016

MOI ULUBIENCY OSTATNICH MIESIĘCY - odbudowuje skórę po zimie! !!


Wreszcie przyszedł czas na ulubieńców marca. Za oknem coraz cieplej, po zimie nasza skóra potrzebuje głębokiego nawilżenia.  Co dla was wybrałam? ?




MOKOSH 100% OLEJ LNIANY - wspaniały wielofunkcyjny kosmetyk. Używam go od kilku miesiecy praktycznie do wszystkiego. Nagrałam wam  filmik o jego niezliczonych możliwościach. Kliknij   Uwielbiam jego wspaniały efekt nawilżenia,  wygładzenia bez efektu tluszczenia. Nakładam go
- na twarz szyje i dekolt przed pójściem spać, 
- na koncòwki włosów po umyciu glowy
- na stopy
-na łokcie 
- dodaje do maseczki do włosów

 Więcej o nim możecie poczytać Tutaj

TOLPA ECO SPA VITALITY aksamitny krem- mus do kapieli . Poprostu cudowny, uwielbiam jego rozgrzewający zmysły zapach, który jeszcze długo po kąpieli unosi się w powietrzu. Mus dostałam w paczce od koleżanki w zeszłym roku, długo czekał na swoją kolej. Teraz żałuję że nie sięgnęłam po niego wcześniej.  Wspaniała konsystencja, cudnie myje ciało i delikatnie je perfumuje. Nawilża,  wygładza- chyba się od niego uzależnilam. Kosmetyk wart swojej ceny, ma świetne INCI. Opakowanie specyficzne ze względu na swój kolor i bardzo wygodne zamknięcie. 

SCRUB PEELING TOLPA SPA VITALITY - ten sam urzekający zapach świeżości.  Peeling jest bardzo delikatny, dla mnie chyba aż za bardzo- wole trochę mocniejsze tarcie. Doskonale nadaje się do częstego używania i delikatnych części ciała.  Używam go od dłuższego czasu i wciąż mam pół opakowania, konsystencja bardzo gęsta przez co produkt jest bardzo wydajny!!!
Więcej o tym Tutaj  



MASECZKA NA NOC YASUMI -
Maska z kwasem hialuronowym i argireliną przeznaczona dla każdego rodzaju cery. Kosmetyk dostalam w Shinyboksie, odrazu bardzo mnie zaciekawił. Krem/maseczka  jest bardzo delikatna i mocna za jednym razem. Doskonale regeneruje, nawilża skórę. Rano budze sie z buzka jak pupcia niemowlecia. Odczuwalne silne nawilżanie a rano kiedy przeglądam się w lustrze mam skórę widocznie napięta i odżywioną.  Mam wrażenie ze wygładza moją  zmarszczkę na czole, daje efekt wygładzenia bruzd. Po zastosowaniu YASUMI Beautiful Morning Regenerating Night Mask skóra jest nawilżona, jędrna i zauważalnie gładsza
Jedna z lepszych masek jakie stosowałam
Polecam na noc przed ważnym dniem,  skora będzie wyglądała na wypoczętą,  wygładzoną. Polecam każdemu kto potrzebuje natychmiastowego odżywienia. Swietny kosmetyk, bardzo wydajny,nie podrażnia. 
Zatrzymuje wodę w skórze, przez co długi czas jest ona dobrze nawilżona.

KOLAGEN NATYWNY - kosmetyki Colway to absolutna nowość w mojej pielęgnacji.  Mówimy tu o kosmetykach nowej generacji. Powoli, powoli zakupie kolejne kosmetyki i witaminy bo zostałam oczarowana produktami Colway! Kolagen Natywny Pure zakupiłam za namową mojej mamy. Szukałam czegoś na ujędrnianie biustu. Nie kosztuje mało,  ale w przeszłości wydałam o wiele więcej na krem do biustu, bez żadnych efektów. Po 2 miesięcznym używaniu Kolagen Pure musze przyznać ze efekty widać! !!!! Nakładam go na mokra skore-zaraz po kapieli- na piersi,dekolt, szyję i twarz. Po przeczytaniu ulotki zapoznała się z jego niezliczonymi możliwościami.  Uwielbiam takie kosmetyki.  Mój biust widocznie poprawił stan, dwie plamki które mam na twarzy zaczynają się rozjaśniac. Świetnie się sprawdza na poparzenia i w walce ze zmarszczkami. Całkowicie naturalny, ma zaledwie 4 składniki wszystkie bardzo cenne i bogate.  Kolagen Naturalny to najczystszych roztwór białka -kolagenu z elastyna  z niewielką domieszką kwasu mlekowego .  Nie podrażnia skóry,  bez parabenów,  bez perfum i kolorów.  Możemy go kłaść bezpośrednio na rany i oparzenia, na świeże rozstępy.  Jestem nim zachwycona.  Colway to kolejna duma Polaków! ! Kolagen jest pochodzenia rybiego, jest żywym białkiem.  Poprostu rewelacja.  Zakupiłam kolejne kosmetyki z firmy colway,  jak tylko je zuzyje,  podzielę się z wami opinią.  


Nessun commento:

Posta un commento