sabato 16 aprile 2016

Nowości w mojej szafie.

Od kilku miesiecy omijam szerokim krokiem wszystkie sklepy, dałam sobie postanowienie ze nic sobie nie kupię.  Szkoła,  remont to już duze obciazenie na nasz domowy budżet.  Jedyne czego sobie oczywiście nie żałuję to kosmetyki, nie potrafię się powstrzymac😦 to silniejsze ode mnie .

W zeszłym tygodniu jechałam do Mediolanu do szkoły,  przyciągnął mnie napis na witrynie SVENDITA!!!! No nie mogłam nie wejść.  Sklep był już w pół pusty, ale znalazłam dla siebie małe cacko. Torebeczka Segue jest naprawdę bardzo wygodna i praktyczna, mieści mój telefon, portfel, pomadke i chusteczki. Wiec mała nie jest. Ma również wygodny zamek, i piękny granatowy kolor. Za te wspaniałe cudeńko zapłaciłam tylko 9 euro, zamiast 39!! Jestem mistrzem okazji!


Dwa dni później zawiózłam koleżankę do centrum handlowego, bo chciała kupic sobie buty. Ona wyszła z pustymi rękami a ja z nową parą butów.  Trafiłam na świetną promocje, nie mogło być inaczej! . Buty firmy Tamaris są swietne jakościowo,  bardzo wygodne i maja nietypowy styl. Mają to coś co je wyróżnia.  Juz sobie wyobrażam jak będą pieknie wyglądały do zwiewnej sukienki,krótkich spodenek czy lnianych spodni. Połączenie różnych kolorów i materiałów jest bardzo Glamour.  P

No i okulary- nic dodać nic ująć.  BULGARY mówi samo za siebie.


Nessun commento:

Posta un commento