sabato 30 aprile 2016

Zabawki które warto kupić dla dziewczynki.


W dzisiejszych czasach nasze dzieci naprawdę mają wszystko. Nie mają marzeń które mieliśmy my, kiedy to pierwszy zegarek czy rower dostawali się na pierwszą komunie. Teraz ma się wszystko ODRAZU, dzieci nie zdążą nawet pomyśleć a już to mają.  Trochę to smutne, bo odbieramy im radość marzenia.
Ile razy zdążyło wam się kupić drogą zabawkę i po kilku dniach znalesc ją w kącie. Szlak nas trafia za wyrzucone pieniądze, no ale w sklepie wszystko wydaje się fajne bo nowe.   Mam dwoje dzieci , postanowiłam wam napisac które zabawki warto kupić,  którymi dzieci bawią się najchętniej.
Oczywiście wielkie znaczenie ma to czy to chłopczyk czy dziewczynka, od dziecka mają bowiem inne zainteresowania i potrzeby.
Moja 6 letnia córka od zawsze uwielbiała wszelkiego rodzaju zabawy kreatywne, kupowałam jej nie zliczanie ilości puzzli z firmy Trefl. Anastasia odkąd skończyła 2 latka uwielbia układać puzzle, nie muszę dodawać ze rozwija to wyobraźnię u dziecka i uczy koncentracji.
Polecam również dla dziewczynek książeczki edukacyjne,  które wspaniale wprowadzają w świat literek, kształtów , liczb i form. Obecnie możemy je kupić wszędzie i w dowolnym temacie w zależności od zainteresowań naszej córeczki.  Nie myślcie ze będzie  to za trudne dla waszych pociech, dzieci naprawdę szybko się uczą.
Dla dziewczynek świetnym pomysłem będą zabawy z biżuterią,  które same mogą stworzyć.  Rozwija to kreatywność,  zdolności mamualne i koncentrację.

Moja Anastasia uwielbia się przebierać , siedziała by tylko w szafie i przebierają w ciuszkach. Dlatego dla niej wspaniałym prezentem był strój Elsy, ma go już dwa lata i ubiera go w każdej możliwej chwili. Do tego branzoletki, łańcuszki,  opaski, korony.

Polecam dla waszych pociech wszelkiego rodzaju zabawy kreatywne, wycinanki,  wklejanie,  lego. Najlepsze zabawy to takie które mogą dzielić chwile razem z nami, wspólna zabawa, wspólne spędzanie czasu są bezcenne. Oczywiście żadna z tych zabawek nie zastąpi jazdy na rolkach, na rowerze czy spacerku po lesie.

2 commenti:

  1. Faktycznie bardzo fajne i zarazem ciekawe zestawienie. Ja również jestem zdania, że ciekawą zabawką dla chłopca i dziewczynki jest mówiący robot edukacyjny https://modino.pl/super-cod-mowiacy-robot-edukacyjny-celementoni-50640 i on jest teraz bodajże najlepszą zabawką w moim domu.

    RispondiElimina