venerdì 20 novembre 2015

MOJ OOTD NA DOSZKALANIE- CZYLI OUTFIT NA SPOTKANIE- ELEGANCKI I PROSTY


Kochani moi
Kto mnie sledzi na youtubie lub instagramie, ten wie ze wczoraj mialam doszkalanie z paznokci z firma BRILLBIRD! Wszystko mialo miejsce w pieknym hotelu, wiec trzeba sie bylo ubrac elegancko. Musiałam się tez czuć swobodnie, bo szkolenie trwało caly dzień. Wybrałam wieksza torebkę, by pomiescic w niej notatnik. Oto moja propozycja na tego typu okazje!
 

 



 
 


TOTEBKA- CALVIN KLEIN
BUTY- PRIMADONNA
KOSZULA ZE ZDOBIENIEM- MOTIVI
SWETEREK- GUESS
LEGGINSY- GUESS
SZALIK- PAMIATKA PRZYWIEZIONA Z HISZPANI ;-) wiecie ze mam bzika na punkcie szalikòw!!


o kontakt piszcie na beata.lottici@gmail.com
jestem tez na instagarmie i na youtubie;-))


 

 

Nessun commento:

Posta un commento