lunedì 28 settembre 2015

DZIEN PELEN RELAKSU- WODY TERMALNE- TERME DI SIRMIONE




Witam was ponownie!!!
Dzisiaj chciałam wam opisać, mòj dzień pełen relaksu. Od dawna zabieralam  się za zakup biletòw na całodniowy relax w Terme di Sirmione. Bilety nie kosztuja malo, są rożne opcje do wyboru:
  • wejscie calodniowe 59,00 euro
  • wejscie 5 godzinne od poniedzialku do piatku 39,00
  • wejscie po godzinie 18.30 29.00euro
  • wejscie na 1,5 godziny 15,00 euro
Pewnego dnia, przegladajac oferty na stronie groupon.it, wpadłam na deal ktòry bardzo mnie zainteresował. Zakupilam odrazu, bez zastanowienia, zblizala się nasza rocznica ślubu, prezent byl jak znalazł!!! Wejście na teren wòd termalnych, dla dwòch osòb! Przyznam sie szczerze, ze byl to prezent bardziej dla mnie samej, ale mòj maź, tez się bardzo ucieszył.
Po kilku godzinnym moczeniu się w przeròznych basenach  ,(solankowych, szczawowych, wody siarczkowych, wody radonowych, wodach słabo zmineralizowanych oraz cieplniczych), czulismy sie jak nowonarodzeni. Weszlismy tez do sauny finskiej i parowej.
Po wyjsciu, zauwazylam ze moja skòra zrobila sie miekka, i pieknie nawilzona.

Uwielbiam taka forme relaksu, niesie za sobą pozytywne skutki dla zdrowia. Szczególnie kąpiele w mineralnych wodach termalnych przynoszą wiele korzyści, takich jak rozluźnienie mięśni, złagodzenie bólów, ukojenie nerwów, przyspieszenie metabolizmu, obniżenie ciśnienia, złagodzenie dolegliwości reumatycznych, wspomaganie leczenia przewlekłych schorzeń górnych dróg oddechowych i innych.

Tutaj robilam sobie masaz  silnym strumieniem wody. Stròj CALZEDONIA

Przy wejściu, polecono mi żebym zdjela cala biżuterie, można zostawić tylko zloto. Dlatego, ze metale nie szlachetne robią się czarne po wejściu do wody. Niestety, nie mialam ze sobą innego stroju kąpielowego, i moje zdobienia, trochę ucierpiały.

 
Nie mozna ukryc, ze polozenie tez jest cudowne!!! Pelen relaks dla ciala, i duszy!!
 
 
 
 
Zabrzmi to smiesznie, ale zrobilismy sobie pause od relksu!!! Godzinka na lezaku, piwko i buleczka!! Zyc nie umierac.
 
Polecam takie romantyczne i super relaksujace spedzanie czasu we dwoje!
Mòj dzien nie skonczyl sie tutaj, byla druga czesc prezentu, ale o tym napisze w innym poscie!!
 
sledzcie mnie na instagramiei na youtubie
 
 

Nessun commento:

Posta un commento