mercoledì 23 settembre 2015

Kosmetyki CATRICE Hit i Kit.

 
 
Witam was ponownie!
 
Dzisiejszy post zadedykowany jest firmie Catrice, siostra znanej marki ESSENCE. Jest odrobinę drozzsza i bardziej profesjonalna. Wszyscy o niej mowie, blogierki, youtuberki publikują zdjęcia i swoje recenzje. Skusilam się po przeczytaniu kilku z nich. Zamòwilam sobie kosmetyki z Polski, ponieważ we Wloszech są bardzo ciezko dostępne.
 
 
Po przetestowaniu kilku ich produktów, mogę wreszcie wyrazi moja opinie na ten temat.
Odkryłam kilka kosmetyków . które smialo mogę polecić. Są naprawdę świetne TOP!!
 
 
 Zaczynamy:
•Eye Brow Stylist e Eye Brow Set - kredki do brwi tej firmy ,są naprawdę super. Nie za twarde, nie za miękkie, dostępne w wielu kolorach. Cienie do brwi w dwoch odcieniach, tez sa godne polecenia. Oba produkty, bardzo wytrzymale.
•Korektor Camouflage cream-  świetnie zakrywa niedoskonalosci na skòrze, blizny, pryszcze. Wytrzymaly na wiele godzin.
•Pomadka Ultimate Color- wybralam odcien bardzo naturalny 370 In a Rosegarden, podoba mi się jak wyglada na ustach, dobrze je nawilża! Konsystencja bardzo miękka. Plus za ładne opakowanie, i delikatny zapach.
•Defining Blush- Bardzo dobrze napigmentowane róż do policzków, wzbogacony witaminą C oraz E , dobrze się rozciera i wytrzumuje długie godziny na skòrze!!
•Pure Shine Lip Balm- wyprobowałam w odcieniu 010 Rose &Woody . Pomadka wyglada na ustach bardzo naturalnie, prawie wcale jej nie widac, ale dokladnie o taki efekt mi chodzilo. Co najwazniejsze nie wysusza, delikatnie polyskuje na ustach i ma bardzo delikatny zapach. Zrobiona w formie kredki, co bardzo ulatwia aplikacje.
 

Przejdźmy do produktów , które mnie nie zachwyciły, a wręcz rozczarowały:

•Absolute NUDE Eyeshadow Palette- spodziewalam się napigmentowanej palety, niestety zawiodłam się. Niektóre cienie malują bardziej, inne wogole. Trzymaja sie ktòtko, probowalam utrwalić korektorem, i primerem Urban Decay, z marnym skòtkiem. Do tego bardzo sie sypie, co utrudnia malowanie. Ogolnie, nie polecam.
•Light-Reflecting Concealer- co do tego produktu, mam mieszane odczucia. Opakowanie bardzo ladne, aplikator przypomina korektor z YSL. Korektor ma bardzo lekka konsystencje, chyba troche za lekka, bo malo kryje. Musze nakladac go naprawde sporo, by troche zakryl since pod oczami. Nie zauwazylam efektu rozswietlenia, naprawde bardzo slaby. Plus za aplikator, i brak zapachu, nie podraznil mojej bardzo delikatnej skòry!! Mysle ze za ta cenę, można dostać coś lepszego. Sprawdzi się dla osòb, ktòre nie maja wiele do zakrycia.

 
 
 
Jak tylko bede miala okazjezakupić inn produkty tej firmy, zapewne to  zrobie! Catrice, wypuszcza na rynek coraz to lepsze kosmetyki, niektore poròwnywalne do drogich marek.  Szukajcie mnie na
 



Blog nie jest sponsorowany!
Kontakt beata.lottici@gmail.com

Nessun commento:

Posta un commento