venerdì 25 settembre 2015

WESELNY OOTD OUTFIT


Hej kochani!
Wreszcie po kilku miesiącach, zabrałam się za opisanie mojego weselnego OOTD. Kto mnie śledzi na instagramie tutaj, kto na youtube tutaj, ten wie ze wesele odbyło się w lipcu.....wiem wiem, minelo sporo czasu.

Kilka zasad, ktòrych powinno się przestrzegać idąc na wesele:

nie ubieramy bialej sukienki, to dzień Panny Mlodej
•nie unbieramy czarnej sukienki- to niej jest przecież pogrzeb!!
•stròj ma być elegancki, a nie dyskotekowy
•jesli sukienka ma duży dekolt, to nie może być za krotka, jeśli jest bardzo kròtka, to rezygnujemy z dekoldu!!
•wybieramy buty , w ktòrych jestesmy w stanie chodzic!, nie ma nic gorszego od dziewczyny/kobiety ktòra chodzi jak na szczudlach!!!
ostatnie najważniejsze, uwaga w tym dniu ma być skupiona na Mlodej
Parze, nie na tobie

.


 
 
nie moglo zabraknac Aperitivo-  Spritz!
 
 
 
tutaj z moja kochana mamusia
 
 

tutaj z moim superrrr przystojnym mezem!!
 
sukienka MANGANO, w odcieniu jasnej zieleni.
torebeczka PRIMADONNA
buty NINA MORENA
kwiaty, moje ukochane Frezje..
kolczyki i branzoletka STROIL ORO
zegarek wysadzany kamieniami SWATCH
 
 
 
 
Jak widziecie, sukienka jest bardzo nietypowa, na jedno ramie, podszewka jest krótsza, haftowana czesc dluzsza. Torebeczka blyszczaca, pomiescila tylko pomadkę i mój Samsung S5. Szpilki z atlasu, wiazane na kostke. Paznokcie, fryzure i makijaz zrobilam sama. Fryzura miala byc inna , ale nie starczylo czasu i musialam uczesac sie w 10 minunt. Jeśli chcecie zobaczyć sukienkę na żywo kliknijcie tutaj , buty i torebeczkę kliknij tutaj.
Makijaz krok po kroku tutorial 2-druga czesc
włosy jak miały wyjsc pierwsza próba, a to jest prawidłowe w przyspieszonym tempie tutaj


byziaczki"!!!!


Nessun commento:

Posta un commento