venerdì 18 settembre 2015

WAKACYJNY OUTFIT

Na wakacje zabieram ze soba rzeczy wygodne, ale i te nietypowe.
Zacznę od pierwszego:
komplet Zara, w pięknym odcieniu granatu, z seksownym rozcięciem na plecach. Zadko ubieram go bez biustonosza ale na wakacjach można ;-) . Z przodu ma piękne lancuszki, które zdobią klasykę.
Okolary Gucci, z boku mój wakacyjny shopper Zara i nowo zakupiona butelka wina.

Moja còreczka ma na sobie;
bluzeczke H&M
spòdniczkè Chicco
buciki Natural World- o ktorych mozecie wiecej uslyszen w moim filmiku, lub na moim instagramie

Widzicie jak wyglada z przodu Uwielbiam ten kombinezon, jest na każda okazje.
 Moje piękne sandałki dostałam od meza na urodziny Pollini


Widzicie jak wyglada z przodu Uwielbiam ten kombinezon, jest na każda okazje.
 Moje piękne sandałki dostałam od meza na urodziny Pollini
Mala branzoletka - KRUK
Duża bransoletka, to pamiątka z Otranto..
 to moja propozycja na plaze
spodenki Tezeenis
bluzeczka z haftem VERO MODA
Spodenki tez maja haft, ktòry byl bardzo modny w tym roku
 
 
Moja piękna sukienka ktòra dostałam od teściowej. Ma piękny zielony kolor i rozowo-biale wstawki
i niesamowite rozciecie na plecach
 

Dodam jeszcze moja seksowna sukienkę na romantyczna kolacje
sukienka Mangano
buty Nina Morena
Piękny naszyjnik z Swarovski

To by bylo na tyle, nie chce waszasypywaćckażdymm ciuszkiem, bo by tego bylo za wiele.
Mam nadzieje ze wam sie podobało.
Strona nie jest sponsorowana!!!
Mozecie mnie znalesc na youtube https://www.youtube.com/channel/UCThhU-cmtFnD7LOAqZbChlg
na instagramie : instagram
 
 
 
 
 

 

Nessun commento:

Posta un commento