venerdì 23 ottobre 2015

OOTD- MODNA MAMA W CIAZY- FASHION


Witam!!
 
Ale się wzruszylam kiedy znalazłam zdjęcia sprzed 3 lat!! Spodziewalam się wtedy mojego drugiego dziecka. Postanowilam opublikować te zdjęcia, ponieważ wiele kobiet w ciazy, nie wie jak się ubrać. Hormony robią swoje, czujemy się grube, brzydkie, malo seksowne. Nie wchodzimy w nasze wcześniejsze spodnie, bluzki siegaja nam do pępka, o ile wogòle wejdą na te dwa wielkie balony, ktòre rosną w tempie expressowym. Ciezko jest sie odnalesc we własnym ciele. Może ta propozycja pomoże jakiejś zdesperowanej mamie, ktòra wlasnie musi wyjsc z domu, a kompletnie nie wie co na siebie wlozyc. przyznam ze legginsy ze skòry, nie były zakupione specjalnie na ciaze. Wkladalam je bez naciągania na brzuch, na gòre dluzsza , luźna bluzka, ktòra lekko opadała na moje nie male już formy!! Obowiązkowe wygodne buty, i trench. Tak się zlozylo ze ubrałam w to samo moja còreczke.



MAMUSIA:

TRENCH-  PHARD
BLUZKA- ZARA
LEGGINSY- CALZEDONIA
BUTY- TATA
TOREBKA- BERSHKA

CORECZKA

BUTY- DOLCE&GABBANA
LEGGINSY- CALZEDONIA
BLUZECZKA- ZARA
BEZREKAWNIK-ZARA




POST NIE JEST SPONSOROWANY!!!

Nessun commento:

Posta un commento