giovedì 8 ottobre 2015

Test kosmetykòw do makijazu MAKEUP REVOLUTUION LONDON , Affirmation, Black Velvet, All about Pink, ultra Contour,



Witam was serdecznie!!
 
Dziś zajmę się testowaniem kosmetyków do makijazu MAKEUP REVOLUTION. Dużo się o nich ostatnio mówi, to za sprawa podrobienia przez firme slynnej palety Naked!
Nie są dostępne we wszystkich sklepach, ja znalazłam je w internecie , na ich glòwnej stronie. Na poczatek chciałam zamòwic jedna paletę cieni, do spròbowania. Kiedy weszlam na strone internetowa , to nie mogłam uwierzyć ze tak malo kosztuja. Zaczelam się zastanawiać, czy strona nie jest oszustwem, czy te cienie naprawdę czegoś beda warte. W momencie kiedy skladalam zamówienie trwala promocja, jeśli zakupisz za 30 euro- dostawa gratis! Skozystalam.... Zamowilam sobie to i owo, przy tak niskiej cenie moglam zaszalec.
Paczka doszła do mnie w ciągu kilku dni, bardzo starannie zapakowana!
 
 

1. ULTRA EYESHADOWS AFFIRMATION-9,90 euro  paleta sklada sie z 32 cienie do powiek, w przeròznych odcieniach. Cienie maja dosc nieprzyjemny zapach, co jest spowodowane ich nie najlepszym skladem, ale czego mozna chciec od takiej ceny!Paleta łączy w sobie odcienie błyszczące, delikatnie połyskujące i matowe, jak dla mnie troche za duzo tych blyszczacych, a za malo matowych. Kolory neutralne, beże, róże, fiolety, odcienie miedziane, czekoladowe i lekko przydymione, które sprawdzą się do makijażu smokey eye. Cienie są wysoko napigmentowane i dobrze utrzymują się na powiece. Wykonalam makijaz rano, bez bazy z uzyciem korektora, wytrzymaly do wieczora. Cienie mają przyjemną, dość miękką konsystencję, co sprawia, że łatwo nabierają się na pędzel i latwo sie je rozciera Dzięki palecie tej można stworzyć makijaż zarówno dzienny jak i  wieczorowy.



2.I LOVE MAKEUP BLACK BELVET 9,90 EURO paleta sklada sie z 16 cieni do powiek,  3  cienie błyszczące, 2 satynowe i 11 matowe. Zamknięte w pięknym opakowaniu pokrytym materiałem imitującym czarny aksamit, z sercem po środku. Zakupilam ja. ze wzgledu na swoje liczne matowe odcienie. Swietnie sie nadaje na dzienny makijaz, ale mozna ja uzyc i do makijazu wieczorowego. Kto mnie sledzi na instagramie tutaj , ten moze zobaczyc makijazowe mozliwosci tych cieni.



3.ULTRA BLUSH PALETTE ALL ABOUT PINK, 6,99 EURO 6 róży do policzków w matowych i połyskujacych odcieniach i  2 rozśietlaczy. Niestety i tu pojawia sie nieprzyjemny zapach, ale po uzyciu nie mialam zadnych problemòw ze skòra! Róże są wysoko napigmentowane, wystarczy naprawde niewiele by pieknie podkreslic kosci policzkowe. Jestem pod wielkim wrazeniem ich jakosci!



4. ULTRA CONOUR PALETTE 6.99 euro.3 bronzery - pudry konturujące,3 rozświetlacze prasowane i 2 rozświetlacze wypiekane Zestaw przeznaczony jest do konturowania twarzy. Doskonale sprawdza się podczas wykonywania codziennego makijażu. Jak w poprzednich paletkach, i ta ma solidne plastikowe opakowanie, wyposazone w lusterko. Jestem pod wrazeniem jak doskonale podkreśla kości policzkowe i konturuje owal twarzy. 



Moge wam smialo polecic kosmetyki do makijazu MAKEUP REVOLUTION, przystepna cena, trwalosc, wysoka pigmentacja, to wystarczajace powody by zaopatrzyc sie w te produkty. Doskonale jesli zaczynacie przygode z makijazem lub chcecie poeksperymentowac.

Szukajcie mnie na youtube tutaj

STRONA NIE JEST SPONSOROWANA!!! KOSMETYKI KUPILAM SOBIE SAMA:-)




Nessun commento:

Posta un commento