venerdì 30 ottobre 2015

PUDELKA SHINYBOX -KTORE WARTO KUPIC



Hey kochane.
Kto mnie sledzi na instagramie, ten wie ze od kilku miesiecy kupuje SHINYBOX'y. Po zakupieniu piatego pudelka, postanowilam opisac moje doswiadczenia!
Pierwszy SHINYBOX zakupilam w sierpniu: inspired by CHARLIEZE MYSTERY by Karolina Gliniecka. Skusilam sie na nie ze wzgledu na Plyn micelarny z Biodermy, ciekawil mnie ròwnierz BBkrem SKIN79. Po wypròbowaniu wszystkich kosmetykow ktòre znalazlam w srodku, musze przyznac ze pudelko jak najbardziej udane.


  • Wedlowskie czekoladki zniknely tego samego dnia- niebo w gebie ;-)
  • Biodema mnie nie zawiodla, swietny plyn micelarny. Wkròtce opisze moje najlepsze plyny do zmywania makijazu.
  • ksiazki jeszcze nie mialam okazji przeczytac, ale taka lektòra mnie nie pociaga
  • Moja mieszana cera jest zachwycona Biosiarczkowym zelem gleboko oczyszczajacym do mycia twarzy-BALNEOKOSMETYKI. Fantastycznie oczyszcza moja skòre z wszelkich zanieczyszczen i nadmiaru tluszczu, be podrazienia jej. Wybaczam mu nawet SLS'y w skladzie.
  • ANATOMICALS zel pod prysznic ma piekny zapach, pozostawia troche do zyczenia jego sklad.
  • Moje rece pokochaly serum do rak 4 PORY ROKU- wspanial sie wchlania i cudnie pachnie. Przynosi natychmiastowa ulge suchym dloniom.
  • Ròwnierz odzywka do paznokci i skòrek z 4 PORY ROKU, zdala egzamin
  • Krem BB skin79 to prawdziwe odkrycie roku. Swietnie wyglada na mojej skòrze, ma cudowną kremową konsystencję, świetnie nawilża, a i krycie jest bardzo dobre.
Jak widzicie wartosc pudelka, przekracza wielokrotnie jego cene.


Po pierwszym tak udanym zakupie skusilam sie na drugie pudelko, bylo nim sierpniowe SHINYBOX. I tym razem nie bylam zawiedziona, doskonaly dobòr kosmetykòw. Zaczynam sie zastanawiac dlaczego to tylko tyle kosztuje? Pudelko dostarczone kurierem  w zaledwie 2 dni.


  • Bardzo przypadl mi do gusty Olej lniany MOKOSH, uzywam go do wlosòw, rak, twarzy. Doskonale sie sprawdzil na podraznione lokcie.
  • YASUMI maseczka do twarzy na noc, sprawila ze moja twarz zrobila sie wygladzona i promienna. Widac efekt po pierwszym uzyciu.
  • Plyn Micelarny SYLVECO mial u mnie trudne zadanie, widzac poprzedzajaca go  konkurencje. Wyjątkowo delikatny i jednocześnie skuteczny, hypoalergiczny preparat, który dokładnie oczyszcza skórę podbil moje serce. Plus za jego naturalny sklad.
  • Krem do rak Liv Delano ma naprawde piekny zapach, niestety z czasem robi sie troche meczacy. Swietnie nawilza i wygladza skòre dloni
  • Lakier SILCARE podarowalam kolezance, chwalila sobie bardzo
  • Tatuaz  SILVERTATOO przykleilam sobie tego samego dnia, nie podobal mi sie ksztalt, ale efekt bardzo ladny. Niestety wytrzymal na mojej skòrze tylko dwa dni.
We wrzesniu skusilam sie na pudelko inspirowane ANNA WENDZIKOWSKA. Zakupilam je ze wzgledu na dolaczona do niego bizuterie. Ròwnierz bardzo szybka dostawa, pieknie prezentujace sie opakowanie.


  • Zestaw bizuteri W.KRUK  pieknie sie prezentuje, kolczyki zalozylam mojej còreczce, wisiorek czeka na okazje. Wysoka pròba srebra. Kamienie pieknie sie blyszcza.
  • NEUTY MINERALS baza pod podklad bardzo mnie ciekawi, czeka na swoja kolej. Musze skonczyc kilka innych opakowan.
  • LIERAC SERUM MESOLIFT, Koncentrat multiwitaminowy odżywia skórę i przywraca jej witalność. Kto mnie sledzi na instagramie ten wie ze bardzo lubie i cenie firme LIERAC.
  • PAESE ròz do policzkòw ma swietny odcien, wyglada naprawde naturalnie. Bardzo przyjemna konsystencja.
  • FARMONA SPRAY termoochronny do wlosòw, ma naprawde sliczny zapach, ktòry przez wiele godzin utrzymuje sie na wlosach. Zauwazylam ze troche je obciaza, i nie podoba mi sie ze ma w swoim skladzie alkohol i barwniki.
  • DELIA ROLL-ON 3D HYALURON super chłodzi okolicę oczu i bardzo przyjemnie nawilża
 
W tym samym miesiacy kupilam BEAUTY&THE BOX, warte wydanych pieniedzy ale slabsze od poprzednich pudelek. Kupilam go ze wzgledu na krem pod oczy, balsam do ciala, olejek do twarzy i peeling. Reszta wydawala mi sie mniej interesujaca, ale bardzo przypodobala sie mojej mamie.


  • VEDARA zloty peeling ma naprawde fajna konsystencje, wygladza i oczyszcza skòre.
  • ORIENTANA olejek do twarzy podbil moje serce, szkoda ze tak malutkie opakowanie. Mimo to dalam polowe mojej mamie- ona ròwnierz byla zachwycona jego dzialaniem.
  • SYIS krem pod oczy, ma bardzo wygodne opakowanie z pompka, szybko sie wchlania, nie uczula, bardzo delikatna konsystencja. Napewno nie zostanie moim ulubiencem, ale godny polecenia.
  •   VASELINE COCOA RADIANT balsam do ciala w sprayu czeka na swoja kolej, bardzo podoba mi sie jego buteleczka.
  • EVREE serum do paznokci trafil do mojej mamy, zregenerowal i wzmocnil  jej slabe paznokcie
  • BIALY JELEN emulsja  do higieny intymnej przyda sie kazdej kobiecie. Fajne ale szalu nie ma
  • EFEKTIMA PHARMACARE MINERAL SPA peeling+maska+krem.  Saszetke podzielilam na dwa razy. Efekt jaki uzyskałam to bardzo gładka buźka, przyjemna w dotyku.
Ostatnie i niestety najslabsze pudelko dotarlo do mnie dwa dni temu. Nie zrozumcie mnie zle, wiedzialam co kupuje, jednak poròwnujac je do poprzednich Shiny box, te wypadlo slabo.  Zawartosc pudelka przewyzsza jego cene,tym bardziej ze nie placilam za wysylke. Wymienie wam tylko co znalazlam w srodku, za testy dopiero musze sie zabrac.


  • CLARENA CAVIAR PUSH UP krem.  To ze wzgledu na ten kosmetyk zdecydowalam sie na to pudelko
  • SUMITA kredka pod oczy
  • L'OCCITANTE szampon do wlosòw, oba produkty maja takie sobie INCI
  • L'OCCITANTE odzywka do wlosòw
  • DIADEM ròz do policzkòw
  • WIBO tusz do rzes
  • DELIA ROLL-ON to mj kolejny roll on.
mozecie mnie znalesc na instagramie tutaj
na facebooku tutaj
youtube tutaj


Nessun commento:

Posta un commento