domenica 27 marzo 2016

DIOR HYPNOTIC POISON !! Rozkosz dla zmyslow


Po opisania mojej ostatniej perfumy , przyszedł czas na kolejny wspaniały zapach. Dior Hypnotic gości na mojej toaletę od dobrych kilku lat.  Często bywam w perfumeri w poszukieaniu nowego zapachu , niestety jak juz wam pisałam mało która perfuma potrafi mnie zniewalic z nóg. Może jestem trochę starodawna, ale ja poprostu Lubie klasykę.  
Czerwony flakon kryje dla mie wszystko to co powinna mieć w sobie perfuma, kobiecoś, seksapil, drapieżność i   zmysłowość. Uwielbiam jej kontrastujący zapach,  słodki i gorzki za jednym razem. Odpowiedzialne są za to gorzki migdał oraz kminek , jaśmin  oraz zmysłowe wanilia i piżmo. Wszystkie te składniki tworzą  fascynujący i czarujący zapach. Odurzający i ekstrawagancki.
Hypnotic Poison jest zapachem prowokującym i magnetycznym; połączeniem czterech kontrastujących odsłon: gorzkiego migdału i kminku, bogatego jaśminu , zmysłowej wanilii i piżma. Przyznam że nie używam jej codziennie, trzymam ja na specjalne okazje. W ten sposób magiczne chwile mąją swój niepowtarzalny zapach!!! Dior Hypnotic po spryskaniu ewoluuje na ciele, zalicza się do zapachów mocnych, ja nazywam tą kategorie z "pazurem". 
  Jedna z najtrwalszych perfum jakie miałam. Dla kogo? Napewno nie dla wszystkich. Do nich trzeba po prostu dojrzeć. 



Kocham ten zapach tak bardzo ze nie rozstaje się z nim nawet w lato, wybieram wtedy wersje lżejszą : balsam  do ciała.  

Są trwałe, ewuluują, rozpieszczają  zmysły.  Perfuma jest tak trwała ze po kilku dniach mój szal wciąż pachnie jakbym dopiero co go spryskala.  


Nessun commento:

Posta un commento