giovedì 24 marzo 2016

WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA ACH TO TY- PROPOZYCJA NA WIOSENNY OUTFIT- OOTD


"Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty ..."

Cytat pięknej piosenki Marka Grechuty, wydaje mi się idealny w ten słoneczny dzień. W latach liceum byl to jeden z moich ulubionych piosenkarzy. We Włoszech zawitała już wiosna, wiec przygotowałam dla was outfit wiosenny..



 
 
 
 
 
 
 
 
SWETER- NEMO
 
BLUZECZKA- BERSHKA
 
JEANS- CALZEDONIA
 
BUTY- NEWBALANCE
 
OKULARY- GUCCI
 

 
 
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
 
 
 
mozecie mnie znalesc na instagramie tutaj
o kontakt piszcie na beata.lottici@gmail.com
 

 
Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj
 
 
o kontak pisz na beata.lottici@gmail.com

Nessun commento:

Posta un commento