domenica 20 marzo 2016

LA ROCHE -POSAY - delikatny podkład do twarzy.





Skusilam się na ten podkład kilka miesięcy temu, kiedy kupywalam lekarstwa dla moich przeziebionych dzieciaczków.  Firma LaRoche Posa nie była mi obca, często kupuje ich kosmetyki do pielęgnacji. Nie miałam za to nigdy wcześniej nic z ich linii do makijażu.  Kiedy zobaczyłam w koszyczku przy kasie napis -50% stwierdziłam ze kupie kilka produktów do wypróbowania. 

Jak zwykle zacznijmy od tego co obiecuje producent:

ROCHE TOLERIANE TEINT CREME SPF 20 nawilżający podkład w kremie 30 ml
Ujednolica koloryt skóry i nadaje promienne wykończenie
Dzięki zupełnie nowej, kremowej konsystencji oraz płynnej formule łączącej się z kwasem hialuronowym, Nawilżający Podkład w Kremie dla skóry wrażliwej pozwala utrzymać odpowiedni efekt makijażu przez cały dzień.
Efekt: ujednolicony koloryt, naturalne, satynowe i promienne wykończenie. 
Długotrwały komfort - skóra jest nawilżona przez 12 godzin. 




Skóra pozostaje gładka i miękka w dotyku.

Testowany na skórze wrażliwej. Nie powoduje powstawania zaskórników.
Bez konserwantów. Bezzapachowy.
Dostępny w 4 odcieniach. 

Cena: ok. 110zł / 30ml


Zacznę od tego ze podkład ma dosc leista konsystencję,  przez co jest bardzo wydajny. Wystarczy malutka kropla by rozsmarowac go na całej twarzy. Ma naprawdę nieźle krycie, niestety jest dość widoczny co powoduje efekt maski. W okolicach nosa mam ostatnio widoczne pory, ten podkład uwydatnil problem. Zauważyłam że podkreśla zmarszczki i małe włoski na twarzy. Na jakiś okres odłożyłam go na bok, że względu na jego mało naturalny efekt. Z czasem zakupiłam BB krem z Bio Nike, który był stanowczo za gęsty. Po zmieszany dwóch produktów uzyskałam idealny naturalny efekt. Tylko w ten sposób yludalo mi się skończyć oba opakowania. Dużym plusem tego podkładu jest to ze jest Bezzapachowy,  nie podrażnia,  nie uczula i nie zapycha. Nałożony na powiekę nie obciąża jej, nie szczypie w oczy. Sprawdził się też jako baza pod cienie.
Niestety po kilku godzinach zaczyna się ważyć,  moja mieszaną cera szybko wygląda na tłustą.

Sklad:

AQUA / WATER, DIMETHICONE, GLYCERIN, ISODODECANE, ISODECYL , NEOPENTANOATE, BORON NITRIDE, ALCOHOL DENAT., PROPYLENE GLYCOL, PEG-10 DIMETHICONE, DIMETHICONE/PEG-10/15 CROSSPOLYMER, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, SODIUM HYALURONATE, ACETYL DIPEPTIDE-1 CETYL ESTER, MAGNESIUM SULFATE, CAPRYLYL GLYCOL, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, ALUMINUM HYDROXIDE

Nessun commento:

Posta un commento