sabato 19 marzo 2016

Tusz do rzes Maybelline The Colossal Go Extreme Mascara


W każdej kosmetyczne nie może zabraknąć tuszu do rzęs.  Myślę że jest to jedyny kosmetyk który ma każda z nas , nawet kobiete które wogole się nie malują.  Dobrze pokręcone rzęsy mogą pieknie nadać kształt naszemu oku. Dziś opiszę wam kolejny tusz dostepny w każdym sklepie kosmetycznym.

Zacznijmy od tego co obiecuje producent:

Nasza pierwsza podwójnie wyprofilowania szczoteczka precyzyjnie rozdziela rzęsy i zapewnia podwójny zastrzyk objętości dla rzęs
Formuła ze zwiększoną zawartością kolagenu dla efektu ekstremalnie pogrubionych rzęs bez grudek
Formuła zawiera intensywne, czarne 

Dla najlepszych efektów

Aplikuj tusz dynamicznymi ruchami w lewo i prawo kierując się ku górze. Aby rzęsy były bardziej wyraziste wytuszuj je od nasady po końce dla uzyskania colosalnej objętości rzęs. Dla lepszego rezultatu nie pozwól wyschnąć tuszowi pomiędzy nakładaniem kolejnych warstw.


Kolejna odsłona tuszu Colossal, Maybelline Colossal Go Extreme, to intensywnie czarny tusz do rzęs, który ma dawać ekstremalne wzmocnienie rzęs, ekstremalne spojrzenie. Jego formuła zawiera 2Ox więcej kolagenu dla ekstremalne zwiększonej objętości rzęs. Podwójne zagłębienie na pieniu szczoteczki pozwala na aplikację większej ilości tuszu bez grudek.

Zakupilam ten tusz w pośpiechu,  bez zastanowienia wrzuciłam do koszyczka tusz firmy Maybelline. W przeszłości wypróbowałam inne tusze tej marki i nigdy mnie nie rozczarowały. Są ogólnodostępne dostępne i w przystępnej cenie. Tusz do rzęs jest dla mnie bardzo ważny,  jest to jeden z nielicznych kosmetykow do makijażu, jakich używam na co dzień.  Mam rzęsy krótkie i nie zbyt gęste,  więc tusz ma u mnie duże pole do popisu. Wymagam by wyłożył,  pokręcił i zagescil moje rzęsy.     Jeżeli chodzi o Colossal Go Extreme to mnie nie zawiódł,  ładnie rozdziela rzęsy,  widocznie je pogrubia i wydłuża.   Tusz nie skleja ich, nie tworzy grudek. Duży plus za to, że naprawdę świetnie się trzyma. Tusz nie uczula moich delikatnych oczu,  nie kruszy się i w miarę łatwo się zmywa płynem micelarnym.

Tusz ten ma dużą szczoteczkę z syntetycznym włosiem,  takie lubię  najbardziej.
Za cenę jaka ma myślę że to świetny tusz, taki do użytku codziennego. 


Z tuszu jestem bardzo zadowolona i myślę że jeszcze do niego wrócę.

Nessun commento:

Posta un commento