venerdì 4 marzo 2016

Maybelline dream pure BB - jeden z najlepszych kremow na swojej polce cenowej!



Kolejny krem BB w mojej kolekcji, na moim blogu i kanale  youtube jest juz wiele postów dotyczących tych pochodzących z orientu cudów. Zakupiłam ten krem po oglądnięciu ulubieńców Clio Makeup i od tamtego czasu mam go zawsze w mojej kosmetyczne. Zuzylam juz 3 opakowania a to oznacza że się polubilismy.

Co obiecuje producent:
Dream Pure BB Maybelline to lekki krem BB dla cery tłustej, z niedoskonałościami. Łączy właściwości produktu pielęgnacyjnego z delikatnym działaniem kryjącym, aby udoskonalić skórę za pomocą jednego prostego gestu. Dzięki zawartym w formule składnikom i barwnikom poprawiającym wygląd skóry koryguje niedoskonałości.
Bez tłustych olejków, zawiera 2% kwasu salicylowego.
Formuła kremu BB do cery tłustej z niedoskonałościami 8 w 1 Dream Pure BB Cream Maybelline:
- maskuje niedoskonałości,
- zmniejsza widoczność porów,
- wyrównuje koloryt skóry,
- dopasowuje się do odcienia skóry,
- redukuje zaczerwienienia,
- zawiera filtr SPF 15 (deklarowaną ochronę UV osiaga się przy zastosowaniu 2 mg/1 cm2 skóry, tj. minimum 1 ml na samą twarz lub ok. 1,5 ml na twarz i szyję),
- nawilża i ujednolica,
Dostępny w 2 odcieniach.

Cena: ok. 20zł / 30ml

Musze przyznac ze  jest to najlepszy krem BB dostepny na rynku na swojej polce cenowej.  Krem ma bardzo miła konsystencję która łatwo się rozprowadza na twarzy. Delikatnie  zakrywa niedoskonałości dając skórze naturalny blask. Czasem kiedy jestem w pośpiechu wystarczy ze nałoże go rano na twarz i odrazu wyglądam o wiele lepiej. Oczywiście jeśli nałoże na niego róż, puder i korektor to staje się piękna jak laleczka 😉😉😉😉.  Bardzo cenie to ze jest bez  zawartości olejów, nie tłuści mojej skóry i nie zapycha porów.  Przy jego używaniu nie budzę się rano z niespodziankami na skórze. Musze przyznać ze radzi sobie dobrze z minimaliziwaniem porów. Nakładam go rano bez kremu i czuje efekt nawilżenia i wygładzenia. Dobrze dopasowywuje się do mojego kolorytu skóry.  Jestem z tego kremu naprawdę zadowolona. Przy tak niskiej cenie można uzyskać świetny efekt. 
 Mam też wrażenie ze moja skora przy jego używaniu staje się bardziej gładka i lepiej odżywiona.  Polecam!!!

Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj

Nessun commento:

Posta un commento