sabato 5 marzo 2016

Made in Poland is great- Lirene peeling Żurawinowy


Która z was nie zna zbawiennego działania peelingu. Ten cudowny kosmetyk towarzyszy mi odkąd pamiętam.  Na rynku jest naprawdę w czym wybierać,  w zależności od tego ile chcemy wydać i co chcemy w składzie.  
Na peeling z Lirene trafilam dzięki mojej cioci, której wysłałam pieniądze z próbą by kupiła mi dobre kosmetyki Polskie. Po kilku dniach paczka dotarła do mnie do Wloch. Spośród gronem paczki z kosmetykami znalazłam właśnie ten oto peeling. 



Co obiecuje producent:

Lirene Żurawinowy peeling cukrowy intensywnie wygładza skórę i dostarcza jej wartościowych składników zawartych w wyciągu z żurawiny. Dzięki zawartym w nim polifenolom, kosmetyk skutecznie neutralizuje wolne rodniki. Ekstrakt z imbiru oraz Glicerinum Purum działają nawilżająco, dzięki czemu skóra ciała staje się wygładzona i jedwabiście miękka. Po użyciu produktu skóra jest gotowa na dalsze zabiegi pielęgnacyjne.

Skład: Propylene Glycol, Glycerin, Sugar, Aqua (Water), Synthtics Wax, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamina, Zingiber Officinale (Ginger) roqt Extract Vaccinum Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extact, Parfum (Fragrance), CI 16255:1.

Cena: 15zł/


 Skuszona prostym ale bardzo ładnym opakowaniem postanowiłam zabrać ze sobą, pod prysznic, nowe cudeńko.  Zaraz po otwarciu zaskoczył mnie świeży i wyrazisty zapach żurawiny. Zapach jest naprawdę obłędny,  pozostaje na skórze jeszcze długo po jego użyciu.  W przezroczystym żelu są zatopione bardzo ostre czerwone drobinki ścierające, które kryją w sobie prawdziwy potencjał. Konsystencja pellingu jest bardzo przyjemna, wspaniale wyglądza skórę bez jej podrażnia. Cena też jest bardzo zachecajaca , niska jak na swoje dzialanie i wydajnosc. Wygrywa z wieloma o wiele droższy mi kosmetykami. .Peeling nie wysusza skóry,nie podrażnia,ani nie uczula,do tego nie ma w składzie parafiny,  łatwo się zmywa..Szczerze mogę powiedzieć,że to jeden z lepszych peelingów. Nie znalazłam negatywnych stron. Jest poprostu świetny.  Zachęcam każdego.  Jak tylko będę w Polsce to zaopatrzenie się w kilka opakowań.  Moja ciocia trafiła w dziesiątkę z zakupem! !! 

Made in Poland is great!!!!!!! 👍👍👍👍💜💜💜

Nessun commento:

Posta un commento