venerdì 4 marzo 2016

VICHY IDEALIA BB KREM- TOTALNA PORAZKA




Odkąd odkryłam krem BB jest zawsze w mojej kosmetyczne.  Próbowałam ich już naprawdę wiele, z niektórych byłam bardziej lub mniej zadowolona. Kiedy zobaczyłam w aptece krem z Vichy postanowiłam się skusic i go zakupić.  Przyznam że że względu na cenę i firmę miałam od tego kremu naprawdę wielkie oczekiwania.
Co obiecuje producent:

Idealia krem BB: 6 korzyści dla skóry w jednym geście.
Natychmiast po zastosowaniu nawilża, rozświetla i wygładza powierzchnię skóry. Dzień po dniu pomaga widocznie wygładzać zmarszczki, redukować przebarwienia i chronić.
SPF 25 (deklarowaną ochronę UV osiaga się przy zastosowaniu 2 mg/1 cm2 skóry, tj. minimum 1 ml na samą twarz lub ok. 1,5 ml na twarz i szyję).
Dostępny w 2 odcieniach.
Marka Vichy jak wiadomo jest to marka koncernu L'oreal. Przejdźmy  do moich spostrzeżeń. Opakowanie bardzo ładne,  różowe świecące doskonale oddaje kolor i efekt  kremu który znajduje się wewnątrz.
Zakręcana tubka z dziubkiem jest trochę nie wygodna , w pośpiechu zawsze te nakrętki gdzieś wpadają! !!
Konsystencja i zapach bardzo zachęcający,  no właśnie i teraz zaczyna się problem!!!! Nakładanie tego kremu to istny koszmar. Na skórze dziwnie się marze,  pozostawia smugi. Próbowałam go nałożyć palcami, pędzlem,  gąbka i efekt jest zawsze taki sam. Na twarzy powstają plamy, dziwne prześwity a czym bardziej starałam się to rozsmarowac tym było gorzej. Schodzi, roluje się , kruszy i wszystko to czego robić nie powinien.
Jesli chodzi o rozświetlenie  to faktycznie jest, jednak mam wrażenie ze to nie rozświetlenie tylko błyszczenie. Teraz by zużyć do końca tubka używam go miejscowo jako rozświetlacza.



Niestety krem bardzo mnie zawiódł,  nie jestem z niego wogole zadowolona. Napisałam nawet meila do firmy Vichy z zapytaniem czy może moja seria jest jakaś wadliwa, odpisali mi ze to normalne i ze krem jest ok. Krem jest o wiele za drogi jak na swoje działanie. Nawilża dobrze czuc to natychmiastowo niestety mocno tłuści buzię, a przy mojej mieszanej cerze to fatalny efekt.
JESLI CHCECIE ZOBACZYC TEST NA ZYWO - TUTAJ


Skład: Aqua, Isononyl Isononanoate, Glycerin, Octocrylene, Homosalate, Ethylhexyl Salicylate, Dimethicone, Diisopropyl Sebacate, Sucrose Tristearate, Styrene Acrylates, Polysorbate 61, Peg-12 Dimethicone, Peg-8 Laurate, Carbomer, Saccharomyces/Xylinum/Black Tea Fermebt, Triethanolamine, Dimethiconol, Parfum Fragrance, Sodium Steroyl, Glutamine, Sodium Hyaluronate, Alumina, Phenoxyethanol, Tocopheryl Disodium Edta, Caprylyl Glycol Biosaccharide Gum-1, Xanthan Gum, +/- May Contain: CI 77891 Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499 Iron Sxides, Mica

Cena: 69zł / 40ml


Kanal yt - here
Instagram- tutaj
facebook-  tutaj

Nessun commento:

Posta un commento