domenica 6 marzo 2016

Therry Mugler Angel prawdziwe dzieło sztuki





Mowià że  nasze wspomnienia wypisane są kolorami i zapachami. Te szczególne magiczne mają swój niepowtarzalny zapach. Czasem wystarczy ze go poczujemy by przywołać najdalsze wspomnienie .
Angel od Therry Mugler towarzyszył mi w bardzo ważnych chwilach. W dzien mojego ślubu  starannie wybierałam kazdy szczegół sukienka, biżuteria,  bielizna no i oczywiście zapach mojego ciała. Chcialam pachnieć namiętnie,  zmysłowo,  zagadkowo,  słodko i drapieżnie, właśnie tak dla mnie pachnie ta perfuma.


Jedna z tych perfum które albo się kocha albo nie znosi. Ja zaliczam się do pierwszej kategori . Skomponowany prze Francuskiego projektanta mody w 1992 roku.  Delikatne maliny polane złotym akcentem miodu przechodzą w ton subtelnego jaśminu i orzeźwiające bergamotka.  Jest też słodka wanilia ze zmysłowa czekolada i paczula. Po prostu boski. Ten zapach to prawdziwa sztuka i rozkosz dla zmysłów.  
Piękna niepowtarzalna buteleczka dodaje elegancji. Zapach utrzymuje się przez wiele godzin , zda za  mi się ze po kilku dniach wyciagam  z szafy szal i wciąż pachnie on niepowtarzalnym Angel.  
Nie wiele osób wie ze w każdym opakowaniu znajduje się kod, jeśli zarejestrujemy się na stronie www.therry mugler i wpiszemy kod ,dostaniemy do domu mini balsam do ciała Angel. 



Wybieram ten zapach od wielu lat na szczególne okazje, jeszcze mi się nie znudził.  Przy ciągłych nowościach to wciąż ta perfuma powoduje że czuje się piękna i wyjątkowa.  



NUTY ZAPACHOWE:
Słodkie owoce, nity morskie, miód,  czekolada, karmel, kumaryna, wanilia, paczula. 

Nessun commento:

Posta un commento